Gjest kvitsymra Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Heisann! Eg skal ha eksamen om organisasjon og ledelse i morgen, og har ikke roen. Går på ing.studiet, og dette er den siste eksamen. Er det noen her som elsker samfunnsfag, og er oppdatert på nyhetene? Eg trenger fakta om firma med arb.konflikter, samt fakta om et firma/en organisasjon med oppsiktsvekkende org.utvikling. 0 Siter
Gjest mellomleder Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 SASBraathens er sikkert et godt eksempel på arbeidskonflikter. Det samme er Avinor. Aker under KI Røkkes ledelse sies å være eksempel på det motsatte 0 Siter
Gjest kvitsymra Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 SASBraathens er sikkert et godt eksempel på arbeidskonflikter. Det samme er Avinor. Aker under KI Røkkes ledelse sies å være eksempel på det motsatte Eg trenger detaljer om disse sakene. :c) Har du mulighet til å gi meg noen linker på internett, eller gi korte sammendrag? mvh 0 Siter
Gjest Google er en fin ting Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Eg trenger detaljer om disse sakene. :c) Har du mulighet til å gi meg noen linker på internett, eller gi korte sammendrag? mvh Hva med å gjøre noe selv? Er jo bare å søke på SAS og konflikt e.l. Fikk opp masse treff. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.