Gjest husker ikke Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 http://produkt.akam.no/product.php?product_id=41888 Pris? Hvor kjøper jeg det rimeligst? Er dere fornøyd med det?? 0 Siter
Gjest duracellkaninen Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 En ting; kjøp aldri et kamera som ikke har innebygget batteri/oppladbart batteri som standard. Jeg kjenner så mange som har angret MYE nettopp på at de ikke kjøpt et kamera med batteriløsning!! Det er ihvertfall min mening. 0 Siter
citoyen Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 En ting; kjøp aldri et kamera som ikke har innebygget batteri/oppladbart batteri som standard. Jeg kjenner så mange som har angret MYE nettopp på at de ikke kjøpt et kamera med batteriløsning!! Det er ihvertfall min mening. Jeg synes tvert imot det er kjempepraktisk med vanlige AA-batterier, da kan jeg bare kjøpe nye hvorsomhelst hvis jeg går tom mens jeg er ute 0 Siter
Prozak Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Jeg synes tvert imot det er kjempepraktisk med vanlige AA-batterier, da kan jeg bare kjøpe nye hvorsomhelst hvis jeg går tom mens jeg er ute En kombinasjon er tingen :-) "......................................." 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 En ting; kjøp aldri et kamera som ikke har innebygget batteri/oppladbart batteri som standard. Jeg kjenner så mange som har angret MYE nettopp på at de ikke kjøpt et kamera med batteriløsning!! Det er ihvertfall min mening. Det der er noe tull, jeg har hatt begge deler og har klart foretrukket kameraer som kan ta oppladbare AA batterier. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Jeg har forgjengeren, Powershot S2-IS, og jeg har aldri vært så fornøyd med noe kamera noen gang. F.eks er det veldig kjekt at det er bra videokvalitet på det selv om det i utgangspunktet ikke var noe jeg tenkte å prioritere. Sjekk linken din, så ser du nok hvor du får det billigst. :-) Min erfaring når det gjelder digitalkamera er at det lønner seg å kjøpe på nettet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.