Gå til innhold

Noen som har dette kameraet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest duracellkaninen
Skrevet

En ting; kjøp aldri et kamera som ikke har innebygget batteri/oppladbart batteri som standard. Jeg kjenner så mange som har angret MYE nettopp på at de ikke kjøpt et kamera med batteriløsning!! Det er ihvertfall min mening.

Skrevet

En ting; kjøp aldri et kamera som ikke har innebygget batteri/oppladbart batteri som standard. Jeg kjenner så mange som har angret MYE nettopp på at de ikke kjøpt et kamera med batteriløsning!! Det er ihvertfall min mening.

Jeg synes tvert imot det er kjempepraktisk med vanlige AA-batterier, da kan jeg bare kjøpe nye hvorsomhelst hvis jeg går tom mens jeg er ute :)

Skrevet

Jeg synes tvert imot det er kjempepraktisk med vanlige AA-batterier, da kan jeg bare kjøpe nye hvorsomhelst hvis jeg går tom mens jeg er ute :)

En kombinasjon er tingen :-)

"......................................."

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det der er noe tull, jeg har hatt begge deler og har klart foretrukket kameraer som kan ta oppladbare AA batterier.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg har forgjengeren, Powershot S2-IS, og jeg har aldri vært så fornøyd med noe kamera noen gang. F.eks er det veldig kjekt at det er bra videokvalitet på det selv om det i utgangspunktet ikke var noe jeg tenkte å prioritere.

Sjekk linken din, så ser du nok hvor du får det billigst. :-) Min erfaring når det gjelder digitalkamera er at det lønner seg å kjøpe på nettet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...