Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, for mener man noe annet er man høyreekstremist -eller brun....det blir visst fler og fler ekstremister ;)

Skrevet

Ja, for mener man noe annet er man høyreekstremist -eller brun....det blir visst fler og fler ekstremister ;)

Vel - mange er ekstreme i denne saken, på begge sider. Men ekstremisme har overhodet ingenting å gjøre med å nekte å godta en terrorist-regjering.

".................................................."

Skrevet

Vel - mange er ekstreme i denne saken, på begge sider. Men ekstremisme har overhodet ingenting å gjøre med å nekte å godta en terrorist-regjering.

".................................................."

Mange tror det likevel -

Gjest femmerbanden snart i gang igjen?
Skrevet

Spar oss!

Og snart kommer Morsk, Grip og Keinstein!

Skrevet

Mange tror det likevel -

Ja, men de som tror det er jo de som er "ekstremistene".

Se på gubben din (og de som er igjen av den banden her inne), som har det for seg at alle som f.eks kritiserer israels politikk er jødehatere, alle som er motstandere av USA halvimperialistiske verdenspolitileking er kommunister etc. :-)

"............................................"

Skrevet

Spar oss!

so?

Skrevet

Ja, men de som tror det er jo de som er "ekstremistene".

Se på gubben din (og de som er igjen av den banden her inne), som har det for seg at alle som f.eks kritiserer israels politikk er jødehatere, alle som er motstandere av USA halvimperialistiske verdenspolitileking er kommunister etc. :-)

"............................................"

Nå mener ikke han det - men han blåser sikkert i om folk tror det :)

Gjest LOTUS78
Skrevet

Spar oss!

Man trenger ikke å lese innlegg som ikke fenger eller intresserer.

Skrevet

Man trenger ikke å lese innlegg som ikke fenger eller intresserer.

Åjoda :-)

Hele verden er full av snusfornuftige "busibodies" som skal redde verden fra alt de syns ikke passer, og DOL er ikke noe unntak. De glemmer at innleggene deres heller ikke er noen forbedring, og at deres aktivitet ikke fører til noe nytt eller interessant.

Skrevet

Hele verden er full av snusfornuftige "busibodies" som skal redde verden fra alt de syns ikke passer, og DOL er ikke noe unntak. De glemmer at innleggene deres heller ikke er noen forbedring, og at deres aktivitet ikke fører til noe nytt eller interessant.

Jeg liker det jeg :) riktig NYTER det...;)

Gjest LOTUS78
Skrevet

Det må jo være greit at det er et mangfold på et diskusjonsforum. Det er masse som irriterer meg også eller jeg synest at det blir litt for banalt. Uten å skulle kritisere, så er f.eks. adopsjonsforumet kokt ned til et sted som er så begrenset for hva som er politisk korrekt å skrive om at de snart er kun gratulasjonshilsninger som er lov.

Skrevet

Spar oss!

Og så kommer du?

Like forutsigbart som at ølflasker blir tomme og like triste.

Skrevet

Det må jo være greit at det er et mangfold på et diskusjonsforum. Det er masse som irriterer meg også eller jeg synest at det blir litt for banalt. Uten å skulle kritisere, så er f.eks. adopsjonsforumet kokt ned til et sted som er så begrenset for hva som er politisk korrekt å skrive om at de snart er kun gratulasjonshilsninger som er lov.

*LOL* hellige ku-forumet? :)

Gjest tokommasyttien
Skrevet

Nå mener ikke han det - men han blåser sikkert i om folk tror det :)

Pussige likheter for argumenter og uttrykksmåte mellom to nick her. Lurer ofte på om personen bak Prozak-nicket kan være samme person som skrev under Sør....

Gjest LOTUS78
Skrevet

*LOL* hellige ku-forumet? :)

Jeg er overveldet over hvor mange barn de kongelige greier å produsere, selv i land der jeg trodde det var president.

Skrevet

Pussige likheter for argumenter og uttrykksmåte mellom to nick her. Lurer ofte på om personen bak Prozak-nicket kan være samme person som skrev under Sør....

Nei - det tror jeg ikke :) De ser visst ikke like ut engang.

Skrevet

Jeg er overveldet over hvor mange barn de kongelige greier å produsere, selv i land der jeg trodde det var president.

hmm?

Skrevet

Jeg liker det jeg :) riktig NYTER det...;)

Du vil ikke ha vekk dine kjære brødgjøker, du vil ha dem der og mobbe dem. Putte dem i et bur og stikke spisse pinner i dem for å se om de hopper og vrir seg?

Skrevet

Du vil ikke ha vekk dine kjære brødgjøker, du vil ha dem der og mobbe dem. Putte dem i et bur og stikke spisse pinner i dem for å se om de hopper og vrir seg?

Ja - mens jeg spiser kokosboller :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...