Prozak Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=118617 Og disse skal verden, ifølge enkelte politikeridioter, respektere som et politisk parti og regjering? "...................................................." 0 Siter
flisa Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Ja, for mener man noe annet er man høyreekstremist -eller brun....det blir visst fler og fler ekstremister 0 Siter
Prozak Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Skrevet 5. juni 2006 Ja, for mener man noe annet er man høyreekstremist -eller brun....det blir visst fler og fler ekstremister Vel - mange er ekstreme i denne saken, på begge sider. Men ekstremisme har overhodet ingenting å gjøre med å nekte å godta en terrorist-regjering. ".................................................." 0 Siter
flisa Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Vel - mange er ekstreme i denne saken, på begge sider. Men ekstremisme har overhodet ingenting å gjøre med å nekte å godta en terrorist-regjering. ".................................................." Mange tror det likevel - 0 Siter
Gjest femmerbanden snart i gang igjen? Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Ja, for mener man noe annet er man høyreekstremist -eller brun....det blir visst fler og fler ekstremister Spar oss! Og snart kommer Morsk, Grip og Keinstein! 0 Siter
Prozak Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Skrevet 5. juni 2006 Mange tror det likevel - Ja, men de som tror det er jo de som er "ekstremistene". Se på gubben din (og de som er igjen av den banden her inne), som har det for seg at alle som f.eks kritiserer israels politikk er jødehatere, alle som er motstandere av USA halvimperialistiske verdenspolitileking er kommunister etc. :-) "............................................" 0 Siter
flisa Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Spar oss! Og snart kommer Morsk, Grip og Keinstein! so? 0 Siter
flisa Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Ja, men de som tror det er jo de som er "ekstremistene". Se på gubben din (og de som er igjen av den banden her inne), som har det for seg at alle som f.eks kritiserer israels politikk er jødehatere, alle som er motstandere av USA halvimperialistiske verdenspolitileking er kommunister etc. :-) "............................................" Nå mener ikke han det - men han blåser sikkert i om folk tror det 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Spar oss! Og snart kommer Morsk, Grip og Keinstein! Man trenger ikke å lese innlegg som ikke fenger eller intresserer. 0 Siter
keinstein Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Man trenger ikke å lese innlegg som ikke fenger eller intresserer. Åjoda :-) Hele verden er full av snusfornuftige "busibodies" som skal redde verden fra alt de syns ikke passer, og DOL er ikke noe unntak. De glemmer at innleggene deres heller ikke er noen forbedring, og at deres aktivitet ikke fører til noe nytt eller interessant. 0 Siter
flisa Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Åjoda :-) Hele verden er full av snusfornuftige "busibodies" som skal redde verden fra alt de syns ikke passer, og DOL er ikke noe unntak. De glemmer at innleggene deres heller ikke er noen forbedring, og at deres aktivitet ikke fører til noe nytt eller interessant. Jeg liker det jeg riktig NYTER det... 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Åjoda :-) Hele verden er full av snusfornuftige "busibodies" som skal redde verden fra alt de syns ikke passer, og DOL er ikke noe unntak. De glemmer at innleggene deres heller ikke er noen forbedring, og at deres aktivitet ikke fører til noe nytt eller interessant. Det må jo være greit at det er et mangfold på et diskusjonsforum. Det er masse som irriterer meg også eller jeg synest at det blir litt for banalt. Uten å skulle kritisere, så er f.eks. adopsjonsforumet kokt ned til et sted som er så begrenset for hva som er politisk korrekt å skrive om at de snart er kun gratulasjonshilsninger som er lov. 0 Siter
keinstein Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Spar oss! Og snart kommer Morsk, Grip og Keinstein! Og så kommer du? Like forutsigbart som at ølflasker blir tomme og like triste. 0 Siter
flisa Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Det må jo være greit at det er et mangfold på et diskusjonsforum. Det er masse som irriterer meg også eller jeg synest at det blir litt for banalt. Uten å skulle kritisere, så er f.eks. adopsjonsforumet kokt ned til et sted som er så begrenset for hva som er politisk korrekt å skrive om at de snart er kun gratulasjonshilsninger som er lov. *LOL* hellige ku-forumet? 0 Siter
Gjest tokommasyttien Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Nå mener ikke han det - men han blåser sikkert i om folk tror det Pussige likheter for argumenter og uttrykksmåte mellom to nick her. Lurer ofte på om personen bak Prozak-nicket kan være samme person som skrev under Sør.... 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 *LOL* hellige ku-forumet? Jeg er overveldet over hvor mange barn de kongelige greier å produsere, selv i land der jeg trodde det var president. 0 Siter
flisa Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Pussige likheter for argumenter og uttrykksmåte mellom to nick her. Lurer ofte på om personen bak Prozak-nicket kan være samme person som skrev under Sør.... Nei - det tror jeg ikke De ser visst ikke like ut engang. 0 Siter
flisa Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Jeg er overveldet over hvor mange barn de kongelige greier å produsere, selv i land der jeg trodde det var president. hmm? 0 Siter
keinstein Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Jeg liker det jeg riktig NYTER det... Du vil ikke ha vekk dine kjære brødgjøker, du vil ha dem der og mobbe dem. Putte dem i et bur og stikke spisse pinner i dem for å se om de hopper og vrir seg? 0 Siter
flisa Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Du vil ikke ha vekk dine kjære brødgjøker, du vil ha dem der og mobbe dem. Putte dem i et bur og stikke spisse pinner i dem for å se om de hopper og vrir seg? Ja - mens jeg spiser kokosboller 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.