Gjest Calóni Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Når du først var i gang skulle du spurt om hvorfor Play sine forsendelser bruker så jææævla lang tid i posten for tida. Tidligere hadde jeg varene 3-4 dager etter at de ble sendt, men de siste par månedene har filmene brukt i snitt 13-14 dager. Men det vet jo ikke du som sikkert er ny kunde. Jeg fikk iallfall email tidligere idag om "your order has been posted" eller noe sånt. Og at det skal ta 3-5 dager. Er det et godt tegn, eller er det selv etter slike mailer at det har tatt så lang tid for deg? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Jeg fikk iallfall email tidligere idag om "your order has been posted" eller noe sånt. Og at det skal ta 3-5 dager. Er det et godt tegn, eller er det selv etter slike mailer at det har tatt så lang tid for deg? Det har tatt lang tid etter den mailen der. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Det har tatt lang tid etter den mailen der. Jeg fikk svar på spørsmålet jeg spurte om i går fra dem, så akkurat nå sendte jeg denne mailen til dem: Thank you for your quick reply. I am glad to hear that you always send the items seperatly. I recieved today the email saying my order has been posted and that it will be here in 3-5 days, so I am waiting for it to come. One of the things I look for in an online store is how fast they deliver the purchased items, and so far it looks good! Så får vi se om jeg får spesialbehandling eller ei 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Jeg fikk iallfall email tidligere idag om "your order has been posted" eller noe sånt. Og at det skal ta 3-5 dager. Er det et godt tegn, eller er det selv etter slike mailer at det har tatt så lang tid for deg? Det betyr at Play har sendt varen, og de sender raskt. Men de siste månedene har varene brukt et par uker i posten - i motsetning til tidligere da de brukte 3-5 dager - nettopp som lovet. Jeg frykter at de har skiftet postleverandør. Si fra når du får filmen. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Det betyr at Play har sendt varen, og de sender raskt. Men de siste månedene har varene brukt et par uker i posten - i motsetning til tidligere da de brukte 3-5 dager - nettopp som lovet. Jeg frykter at de har skiftet postleverandør. Si fra når du får filmen. Will do! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Will do! Håper nemlig det går seg til sånn at jeg kan bruke dem igjen. Play har for øvrig blitt diskutert på en del dvd-forum i det siste, og samtlige opplever det samme - Play bruker jævla lang tid om dagen. Men det som er litt merkelig er at jeg plutselig fikk en film på normal tid for en måneds tid siden, før de igjen var tilbake til 14 dager. Nå bruker jeg Amazon. Nettsidene deres er latterlig dårlige, men hvis man vet hva man skal ha og søker på det aktuelle filmen, funker det bra. Billig og fryktelig raskt. De sendte min andre ordre i dag, og den første fikk jeg etter 2-3 dager. Skal bli spennende å se om de er like raske nå. I så fall er de til og med 1-2 dager raskere enn Play var den gang de var raske. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Håper nemlig det går seg til sånn at jeg kan bruke dem igjen. Play har for øvrig blitt diskutert på en del dvd-forum i det siste, og samtlige opplever det samme - Play bruker jævla lang tid om dagen. Men det som er litt merkelig er at jeg plutselig fikk en film på normal tid for en måneds tid siden, før de igjen var tilbake til 14 dager. Nå bruker jeg Amazon. Nettsidene deres er latterlig dårlige, men hvis man vet hva man skal ha og søker på det aktuelle filmen, funker det bra. Billig og fryktelig raskt. De sendte min andre ordre i dag, og den første fikk jeg etter 2-3 dager. Skal bli spennende å se om de er like raske nå. I så fall er de til og med 1-2 dager raskere enn Play var den gang de var raske. Jeg har ikke like gode erfaringer med amazon. Service-messig er de kjempeflotte, men jeg synes noen ganger at ting har brukt litt vel lang tid på å komme fram. Jeg bestilte jo noen simpsons-tegneserier derifra for et par uker siden, og fikk beskjed om at det var estimert til å komme 16. juni.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Jeg har ikke like gode erfaringer med amazon. Service-messig er de kjempeflotte, men jeg synes noen ganger at ting har brukt litt vel lang tid på å komme fram. Jeg bestilte jo noen simpsons-tegneserier derifra for et par uker siden, og fikk beskjed om at det var estimert til å komme 16. juni.. Men da har de sikkert ikke hatt varene på lager. Jeg tror det står om varene er "in stock" eller ikke. Men jeg skal ikke uttale meg. Jeg er helt ny med Amazon, og skal ikke uttale meg kun basert på 2 ordre. Play har jeg sikkert brukt 200 ganger, det er den nettbutikken jeg har brukt desidert mest, og med unntak av de siste par månedene har de vært tilnærmet perfekte. Gode på kundeservice har de også vært. Ved et par anledninger har filmene de har sendt blitt borte i posten, og de har umiddelbart sendt nye uten spørsmål. Men en av grunnene til å bruke Play var nettopp leveringstida. Jeg håper den snart blir normal igjen. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Men da har de sikkert ikke hatt varene på lager. Jeg tror det står om varene er "in stock" eller ikke. Men jeg skal ikke uttale meg. Jeg er helt ny med Amazon, og skal ikke uttale meg kun basert på 2 ordre. Play har jeg sikkert brukt 200 ganger, det er den nettbutikken jeg har brukt desidert mest, og med unntak av de siste par månedene har de vært tilnærmet perfekte. Gode på kundeservice har de også vært. Ved et par anledninger har filmene de har sendt blitt borte i posten, og de har umiddelbart sendt nye uten spørsmål. Men en av grunnene til å bruke Play var nettopp leveringstida. Jeg håper den snart blir normal igjen. Ja, men jeg mener bestemt at det sto "in stock" på alle. Men det kan være det sto feil, da. Jeg bestilte en gang et spanskkurs fra den britiske siden. Da det ikke hadde dukket opp i løpet av to uker sendte jeg mail og etterlyste det, og de sa de skulle sende nytt med en gang. Etter noen dager kom de begge i posten. Jeg sendte mail og spurte hva jeg skulle gjøre med det, og de sa at de ville ikke ha det tilbake, men jeg kunne gi det bort eller noe sånt om jeg ønsket. Fikk nesten dårlig samvittighet, jeg 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Ja, men jeg mener bestemt at det sto "in stock" på alle. Men det kan være det sto feil, da. Jeg bestilte en gang et spanskkurs fra den britiske siden. Da det ikke hadde dukket opp i løpet av to uker sendte jeg mail og etterlyste det, og de sa de skulle sende nytt med en gang. Etter noen dager kom de begge i posten. Jeg sendte mail og spurte hva jeg skulle gjøre med det, og de sa at de ville ikke ha det tilbake, men jeg kunne gi det bort eller noe sånt om jeg ønsket. Fikk nesten dårlig samvittighet, jeg Hehe, det var snilt. Play ber deg pent om å sende den ekstra varen i retur dersom du skulle ende opp med to eksemplarer. Men det har aldri skjedd meg. De gangene varene ikke har dukket opp har de vært borte for godt. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Jeg fikk svar på spørsmålet jeg spurte om i går fra dem, så akkurat nå sendte jeg denne mailen til dem: Thank you for your quick reply. I am glad to hear that you always send the items seperatly. I recieved today the email saying my order has been posted and that it will be here in 3-5 days, so I am waiting for it to come. One of the things I look for in an online store is how fast they deliver the purchased items, and so far it looks good! Så får vi se om jeg får spesialbehandling eller ei Fortell når du får det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.