Gjest Princess Peach Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Jeg så den originale The Omen på tv her om dagen, og den var jo herlig nifs. I dag så jeg traileren til remaken, og den har jeg også lyst til å se. Tror ingen klarer å komme opp mot den superskumle Mrs. Baylock! Herregud for noen skeery øyne! *frydefullt grøss* 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Jeg skal snart se den gamle Omen filmen! (Så får den nye vente litt.) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Jeg skal snart se den gamle Omen filmen! (Så får den nye vente litt.) Mm, gled deg. Den ungen er skikkelig creepy! 0 Siter
Gjest jabbabla Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Den har jeg da sett for lengst! Fikk den tilsendt av en hemmelig hjelper... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Fikk den tilsendt av en hemmelig hjelper... Var den bra da? 0 Siter
Gyda Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Det er mange år siden jeg så den første. Nå fikk jeg lyst til å se den om igjen, og så se toeren etterpå. Ja, det skal jeg jammen gjøre! ) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Mm, gled deg. Den ungen er skikkelig creepy! *gleder meg* Du får se "Ondskapens hotell" også, og "The ring" (men de har du nok sett?). 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Det er mange år siden jeg så den første. Nå fikk jeg lyst til å se den om igjen, og så se toeren etterpå. Ja, det skal jeg jammen gjøre! ) God ide! Jeg elsker sånne skumle filmer, men ikke FOR skumle! Denne så ut til å være akkurat passe. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Det er mange år siden jeg så den første. Nå fikk jeg lyst til å se den om igjen, og så se toeren etterpå. Ja, det skal jeg jammen gjøre! ) Er den nye nr. 2, eller finnes en gammel nr. 2? (Det tror jeg....) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 *gleder meg* Du får se "Ondskapens hotell" også, og "The ring" (men de har du nok sett?). Ja, har sett dem. Kommer aldri til å se The Ring igjen, ble pisseredd! The Shining er kjempebra, de to tvillingene er så ekle og Jack Nicholson ER jo bare gal! 0 Siter
keinstein Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Blir du redd? Egentlig ikke, men jeg elsker slikt overnaturlig sludder :-) 0 Siter
cecily Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Mm, gled deg. Den ungen er skikkelig creepy! Syns ikke det, jeg. Ungen selv var jo ikke skummel. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Er den nye nr. 2, eller finnes en gammel nr. 2? (Det tror jeg....) Det finnes en gammel nr. 2 og 3, ja. Jeg tror Gyda mente at hun skulle se den gamle og det nye, eller hva? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Egentlig ikke, men jeg elsker slikt overnaturlig sludder :-) Jeg også! Mamma bare fnyser av slikt, hun tror ikke på noe overnaturlig. Det gjør EGENTLIG ikke jeg heller, men det er jo herlig å føle at håret står litt rett opp av og til. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Syns ikke det, jeg. Ungen selv var jo ikke skummel. Jeg syntes han var skummel, jeg. 0 Siter
Gyda Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Er den nye nr. 2, eller finnes en gammel nr. 2? (Det tror jeg....) Eh - jeg vet ikke om jeg skjønte deg helt, men med eneren og toeren mener jeg den gamle og den nye ... 0 Siter
Gyda Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Det finnes en gammel nr. 2 og 3, ja. Jeg tror Gyda mente at hun skulle se den gamle og det nye, eller hva? Det mente Gyda, ja. Takk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.