Gå til innhold

Skal du se den nye Omen-filmen?

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Ja, har sett dem. Kommer aldri til å se The Ring igjen, ble pisseredd! The Shining er kjempebra, de to tvillingene er så ekle og Jack Nicholson ER jo bare gal! :D

Jeg har lyst til å se Ondskapens hotell igjen snart.... Men det får vente til høsten og mørkere kvelder...;)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

8

• Gyda

3

• cecily

3

• keinstein

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg syntes han var skummel, jeg. :)

En del logiske brister i den filmen, og er det noe som irriterer meg, så er det logiske brister. Må planlegge hakket bedre om filmen skal virkelig bli skummel.

hare1365380455
Skrevet

Eh - jeg vet ikke om jeg skjønte deg helt, men med eneren og toeren mener jeg den gamle og den nye ...

Ok, så sier vi det! (?) Hehe..:D

Altså. Finnes en nr. 1 og en nr. 2 gamle filmer? Så kommer nr. 1 ut i ny utgave nå?

Gjest Varg i Veum
Skrevet

Eh - jeg vet ikke om jeg skjønte deg helt, men med eneren og toeren mener jeg den gamle og den nye ...

Den nye er en ren remake av den første Omen-filmen fra 1976, så den er ikke noen "toer" i den forstand.

Skrevet

Har ikke sett den første og kommer heller ikke til å se den andre.

Liker ikke slike filmer.

hare1365380455
Skrevet

Det finnes en gammel nr. 2 og 3, ja. Jeg tror Gyda mente at hun skulle se den gamle og det nye, eller hva? :)

Det var nok det!

Gjest Princess Peach
Skrevet

En del logiske brister i den filmen, og er det noe som irriterer meg, så er det logiske brister. Må planlegge hakket bedre om filmen skal virkelig bli skummel.

Hm, hva slags logiske brister snakker du om?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Har ikke sett den første og kommer heller ikke til å se den andre.

Liker ikke slike filmer.

Det er jo greit. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har lyst til å se Ondskapens hotell igjen snart.... Men det får vente til høsten og mørkere kvelder...;)

Tør du det da? hehe

Jeg satt oppe en gang i romjula, alle de andre hadde gått og lagt seg, og det var stille og mørkt ute. Da skulle jeg se The Shining, ja! Satt med lyden på mute nesten hele filmen, hehe. :)

hare1365380455
Skrevet

Syns ikke det, jeg. Ungen selv var jo ikke skummel.

Jeg tror ikke den er så veldig skummel, så blir jeg ikke skuffet (håper jeg). :)

hare1365380455
Skrevet

Tør du det da? hehe

Jeg satt oppe en gang i romjula, alle de andre hadde gått og lagt seg, og det var stille og mørkt ute. Da skulle jeg se The Shining, ja! Satt med lyden på mute nesten hele filmen, hehe. :)

Jeg håper det......

Skrevet

Jeg også! :)

Mamma bare fnyser av slikt, hun tror ikke på noe overnaturlig. Det gjør EGENTLIG ikke jeg heller, men det er jo herlig å føle at håret står litt rett opp av og til. :)

Jeg klarer fint å skille en fantasiverden fra virkeligheten, men det er noe som fasinerer med det at de er maktesløse mot noe.

Den ultimate hensynsløshet og grusomhet.

Intelligente psykopater fasinerer meg også.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg klarer fint å skille en fantasiverden fra virkeligheten, men det er noe som fasinerer med det at de er maktesløse mot noe.

Den ultimate hensynsløshet og grusomhet.

Intelligente psykopater fasinerer meg også.

Ja, jeg blir utrolig fascinert når jeg ser f.eks. Nattsvermeren. Hannibal Lecter er så herlig iskald og ufyselig, så jeg heier på ham hele tiden. :)

Skrevet

Er ikke det om han Damine da, hvor filmen begynner på en elv og en "ramler" gjennom isen og denne Damine-ekle-ungen nyter å se han drive under isen? - jeg så nok ikke resten, da hadde jeg hue under en jakke, tenker jeg.

Skrevet

Jaaa! Jeg gleder meg! Vet ikke helt hvor jeg skal legge forventningene. Den første var jo utrolig bra. Jeg elsker en god grøsser, håper denne også kan skremme meg:)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jaaa! Jeg gleder meg! Vet ikke helt hvor jeg skal legge forventningene. Den første var jo utrolig bra. Jeg elsker en god grøsser, håper denne også kan skremme meg:)

Ja, det er herlig å bli skremt! Men ikke for mye da, da jeg så The Ring var jeg så vettskremt at det var fysisk vondt. Huff, må jo le litt av meg selv også da, pysa. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Er ikke det om han Damine da, hvor filmen begynner på en elv og en "ramler" gjennom isen og denne Damine-ekle-ungen nyter å se han drive under isen? - jeg så nok ikke resten, da hadde jeg hue under en jakke, tenker jeg.

Ungen heter Damien, ja. Husker ikke den scenen under isen, det kan ha vært i en av oppfølgerne, kanskje? Den første filmen startet med at han ble adoptert av en ambassadør.

Skrevet

Ja, det er herlig å bli skremt! Men ikke for mye da, da jeg så The Ring var jeg så vettskremt at det var fysisk vondt. Huff, må jo le litt av meg selv også da, pysa. :)

Jeg blir veldig lett altfor skremt, men så glemmer jeg alltid etterpå hvor grusomt det er, og tror det er skrekkblandet fryd, men det er det jo ikke! Men man kan ikke se sånt alene, det tør jeg ikke.

The Ring har jeg aldri fått med meg fordi jeg aldri har fått sjansen til å se den sammen med andre. Jeg er ganske sikker på at jeg blir fucka opp om jeg ser den alene.

Har sett mange japanske grøssere sammen med sambo. De er råe, de! Anbefales!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg blir veldig lett altfor skremt, men så glemmer jeg alltid etterpå hvor grusomt det er, og tror det er skrekkblandet fryd, men det er det jo ikke! Men man kan ikke se sånt alene, det tør jeg ikke.

The Ring har jeg aldri fått med meg fordi jeg aldri har fått sjansen til å se den sammen med andre. Jeg er ganske sikker på at jeg blir fucka opp om jeg ser den alene.

Har sett mange japanske grøssere sammen med sambo. De er råe, de! Anbefales!

Jeg tør ikke se flere japanske grøssere, de er bare for skumle! Hjelper ikke om jeg har med meg noen heller, jeg holder på å daue hver gang. :)

Skrevet

Jeg tør ikke se flere japanske grøssere, de er bare for skumle! Hjelper ikke om jeg har med meg noen heller, jeg holder på å daue hver gang. :)

Hihi, nei, hvis det er så ille er det jo ikke noe vits. Men tingen med de fleste japanske grøsserne er at de er gode filmer samtidig som de er gode grøssere...uhyggelig stemning og ikke bare sånne skremmende skvett-effekter, hvis du skjønner hva jeg mener:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...