Gå til innhold

Skal du se den nye Omen-filmen?

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hihi, nei, hvis det er så ille er det jo ikke noe vits. Men tingen med de fleste japanske grøsserne er at de er gode filmer samtidig som de er gode grøssere...uhyggelig stemning og ikke bare sånne skremmende skvett-effekter, hvis du skjønner hva jeg mener:)

Ja, og det er mye verre enn blod og gørr, synes jeg. Man får liksom aldri slappet av, for det er en knugende skummel stemning gjennom hele filmen. Skikkelig nervepirrende!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

8

• Gyda

3

• cecily

3

• keinstein

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har ingen tro på at remaken blir noe annet enn typisk remakesøppel.

Nei. Jeg skal ikke se den. I hvert fall ikke på kino.

Det er mulig jeg forandrer mening hvis kritikerne skamroser filmen, men sannsynligheten for det er vel omtrent like stor som at jorda går under i morgen.

For øvrig er det ytterst tåpelig å lage en remake av en av tidenes beste grøssere.

Det blir som å lage en remake av Forrest Gump.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har ingen tro på at remaken blir noe annet enn typisk remakesøppel.

Nei. Jeg skal ikke se den. I hvert fall ikke på kino.

Det er mulig jeg forandrer mening hvis kritikerne skamroser filmen, men sannsynligheten for det er vel omtrent like stor som at jorda går under i morgen.

For øvrig er det ytterst tåpelig å lage en remake av en av tidenes beste grøssere.

Det blir som å lage en remake av Forrest Gump.

Synes de lager remaker av alle gamle filmer for tiden, jeg. If it's not broken, don't fix it. Men de vil vel tjene mest mulig penger på konseptet, og så syntes de vel at datoen 06.06.06 var for god til å gå fra seg. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Synes de lager remaker av alle gamle filmer for tiden, jeg. If it's not broken, don't fix it. Men de vil vel tjene mest mulig penger på konseptet, og så syntes de vel at datoen 06.06.06 var for god til å gå fra seg. :)

Korrekt. Den eneste grunnen til å lage Omen-filmen er den datoen.

Og selv det er en elendig grunn. Du lager ikke remake av noe som er så godt som perfekt.

Men den kommer sikkert til å spille inn bra med penger.

Skrevet

Ungen heter Damien, ja. Husker ikke den scenen under isen, det kan ha vært i en av oppfølgerne, kanskje? Den første filmen startet med at han ble adoptert av en ambassadør.

Jeg så den sikkert på 70-tallet

Gjest Princess Peach
Skrevet

Korrekt. Den eneste grunnen til å lage Omen-filmen er den datoen.

Og selv det er en elendig grunn. Du lager ikke remake av noe som er så godt som perfekt.

Men den kommer sikkert til å spille inn bra med penger.

Uten tvil.

Den scenen med barnepiken var aldeles hårreisende i originalen, tviler på at de får til å lage den like bra i remaken. Så glimt fra scenen i traileren, men det virket som om de har brukt mer effekter. Unødvendig, etter min smak. Det som gjorde den scenen så virkningsfull var at det nesten var som et dokumentarisk preg over den.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg så den sikkert på 70-tallet

Jeg var ikke født da den filmen kom, så jeg så den ikke før nå. :)

Gjest Singlet
Skrevet

Jeg har fått med meg bare litt av den første orginale filmen...husker lite,men nå vil jeg se de gamle filmene åsså den nye senere tror jeg...*gulp* se disse filmene alene eller med selskap da?

Hehe...velger _med_ selskap jeg...ellers får jeg nok ikke sove.

Neste helg blir officielt "the Omen" helg! ;-)

*grøss*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har fått med meg bare litt av den første orginale filmen...husker lite,men nå vil jeg se de gamle filmene åsså den nye senere tror jeg...*gulp* se disse filmene alene eller med selskap da?

Hehe...velger _med_ selskap jeg...ellers får jeg nok ikke sove.

Neste helg blir officielt "the Omen" helg! ;-)

*grøss*

Jeg er veldig pysete, og klarte fint å se den originale Omen-filmen uten selskap. Riktignok var det midt på dagen og lyst ute, men men. :) Skvatt ved et par anledninger, men ellers gikk det bra.

Skrevet

Hm, hva slags logiske brister snakker du om?

F.eks at to menn ALDRI hadde unnsluppet x antall hissige hunder eller hva de nå var - på kirkegården altså.

Og den andre som var snodig var at faren fikk lett etter fødselsmerket og klippet håret av guttungen uten at han våknet.

Og hvorfor er en slik djevelunge så pysete når det kommer til å forsvare seg selv når faren napper han med seg?

Noen eksempler.

Gjest Princess Peach
Skrevet

F.eks at to menn ALDRI hadde unnsluppet x antall hissige hunder eller hva de nå var - på kirkegården altså.

Og den andre som var snodig var at faren fikk lett etter fødselsmerket og klippet håret av guttungen uten at han våknet.

Og hvorfor er en slik djevelunge så pysete når det kommer til å forsvare seg selv når faren napper han med seg?

Noen eksempler.

Jeg får si som kjæresten min alltid sier: "Det e filmtriks det, Laura!"

Jeg heter ikke Laura. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...