Gå til innhold

Hvor er rettferdigheten?

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg blir så forbanna nå, sitter og ser på tv2-nyhetene om Aida-saken, den hjertesyke jenta som har fått asylsøknaden anket av staten.

At det ikke skal gå an å vise litt skjønn! Sånne saker skal de anke og forfølge i det uendelige, mens sånne som f.eks. Mulla Krekar er det umulig å få hive ut av landet. Virker som om man må være terrorist eller det som verre er for å få lov til å bli. Hrmf. Hvorfor skal ikke en syk jente få lov til å bli her, når hun ikke kjenner et annet land enn Norge?

Jeg bare spør.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når vi sammenlikner dette med at det svinet av en tidligere direktør i UDI sitter og forsvarer at han smuglet 170 straffedømte fanger inn i landet, så virker det jaggu ikke som om det er mye rom for rettferdighet nei.

"............................................"

Gjest Princess Peach
Skrevet

Når vi sammenlikner dette med at det svinet av en tidligere direktør i UDI sitter og forsvarer at han smuglet 170 straffedømte fanger inn i landet, så virker det jaggu ikke som om det er mye rom for rettferdighet nei.

"............................................"

Jeg blir kvalm.

Skrevet

Jeg også blir så forbannet på dette. Krekar er fortsatt i landet, så sitter det en idiot av en UDI direktør og bestemmer at nesten 200 irakere få komme inn i landet.

Forbannede knehøner.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg også blir så forbannet på dette. Krekar er fortsatt i landet, så sitter det en idiot av en UDI direktør og bestemmer at nesten 200 irakere få komme inn i landet.

Forbannede knehøner.

Hvilke regler er det som trår i kraft her? Jeg synes det er helt utrolig at kriminelle og terrorister ikke blir sendt hjem prompte, mens sånne som Aida ikke skal få være her. Det er ikke rart folk stemmer frp i det landet her. :P

Skrevet

Hvilke regler er det som trår i kraft her? Jeg synes det er helt utrolig at kriminelle og terrorister ikke blir sendt hjem prompte, mens sånne som Aida ikke skal få være her. Det er ikke rart folk stemmer frp i det landet her. :P

Det som nesten er enda værre, er at kriminelle folk i staten (direktøren i UDI) ikke blir stilt til ansvar for slikt. Det skulle vært i et annet land dette hadde skjedd - vedkommende hadde blitt arrestert prompte.

"..........................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det finnes ikke noe godt svar på spørsmålet ditt.

Det er absurd og skammelig.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det som nesten er enda værre, er at kriminelle folk i staten (direktøren i UDI) ikke blir stilt til ansvar for slikt. Det skulle vært i et annet land dette hadde skjedd - vedkommende hadde blitt arrestert prompte.

"..........................................."

Ja, heia Norge, sier jeg bare.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det finnes ikke noe godt svar på spørsmålet ditt.

Det er absurd og skammelig.

Ja!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...