Gå til innhold

Eksamen om to dager

Anbefalte innlegg

Gjest *skjelve*
Skrevet

Da jeg har lovet å ikke lese dagen før eksamen er dette siste lesedag. Og OM jeg har lest... Jeg har sittet dag ut og dag inn og lest og lest, dersom jeg stryker til eksamen har jeg ingenting å skylde på uten om evnene mine. Og det er en skummel tanke. Tenk om jeg ikke kan noen ting når oppgaven deles ut? Tenk om jeg må ta den igjen og gå å vente på det... Jeg føler meg helt skjelven og jeg er litt redd. Tror ikke jeg leser særlig effektivt, for akkurat nå husker jeg ingen ting.

Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne å avslutte lesingen en gang for det er så mye jeg må lese... Noen som har erfaringer i samme "gate"?

Videoannonse
Annonse
Gjest hettopp
Skrevet

Om du har lest så mye som du sier,går det garantert bra :)

Jeg satt å sprengleste siste dag før eksamen og følte at jeg ikke kunne noe i det hele tatt.Jeg var kjempenervøs,og akkurat nå husker jeg nesten ikke noe fra hele eksamen...jeg hadde søvnproblemer en hel mnd før eksamen og gikk ned flere kilo i vekt-men resultatet fra eksamen ble veeldig bra!!

Det gjør det helt sikkert for deg også!

Lykke til!

Tweetybilla
Skrevet

Min erfaring var at det gikk som regel bedre enn forventet! Selv om du ikke husker noe særlig nå, så husker du det nok når du kommer inn i eksameslokalet om 2 dager!!

Masse lykke til! :-)

Gjest *skjelve*
Skrevet

Om du har lest så mye som du sier,går det garantert bra :)

Jeg satt å sprengleste siste dag før eksamen og følte at jeg ikke kunne noe i det hele tatt.Jeg var kjempenervøs,og akkurat nå husker jeg nesten ikke noe fra hele eksamen...jeg hadde søvnproblemer en hel mnd før eksamen og gikk ned flere kilo i vekt-men resultatet fra eksamen ble veeldig bra!!

Det gjør det helt sikkert for deg også!

Lykke til!

Takk! Har lest masse, masse. Har gått ned 4 kg selv og er glad for det. Dessuten har jeg nesten ikke brukt penger og har derfor mye å kose meg med når jeg "er sluppet fri..."

Gjest *skjelve*
Skrevet

Min erfaring var at det gikk som regel bedre enn forventet! Selv om du ikke husker noe særlig nå, så husker du det nok når du kommer inn i eksameslokalet om 2 dager!!

Masse lykke til! :-)

Takk skal du ha! Får håpe at alt jeg har lest kommer tilbake når adrenalinet kicker inn.

Gjest vanliko
Skrevet

Er i samme situasjon som du. Har lest og prøvd så godt jeg kan. Likavel føler jeg akkurat nå at jeg ingenting kan, pussig det der.

Lykke til uansett.

Tweetybilla
Skrevet

Takk skal du ha! Får håpe at alt jeg har lest kommer tilbake når adrenalinet kicker inn.

Det gjør det!! :-)

Gjest *skjelve*
Skrevet

Er i samme situasjon som du. Har lest og prøvd så godt jeg kan. Likavel føler jeg akkurat nå at jeg ingenting kan, pussig det der.

Lykke til uansett.

Takk, og lykke til selv!

For en lettelse når alt dette er over...

Gjest *heier på deg*
Skrevet

En professor sa til meg en gang at når du føler du ikke kan noe (etter å ha lest selvfølgelig..) så kan du nok!

Så nyt denne dagen, slapp av og la hjernen sortere alt det du har lest til nå-det holder sikkert i mengder:) Den samme professoren sa også at det ikke er lurt å se på tv, lese andre bøker før eksamen. Så gå en tur? trene? lage litt god mat?

Dette går sikkert helt fint! Lykke til:)

Gjest *skjelve*
Skrevet

En professor sa til meg en gang at når du føler du ikke kan noe (etter å ha lest selvfølgelig..) så kan du nok!

Så nyt denne dagen, slapp av og la hjernen sortere alt det du har lest til nå-det holder sikkert i mengder:) Den samme professoren sa også at det ikke er lurt å se på tv, lese andre bøker før eksamen. Så gå en tur? trene? lage litt god mat?

Tusen tusen takk!

I morgen er den store dagen. Må jo bare la det stå til!

Gjest *skjelve*
Skrevet

Tusen tusen takk!

I morgen er den store dagen. Må jo bare la det stå til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...