Gå til innhold

Eksamen i morgen - hva er smartest?

Anbefalte innlegg

Gjest Snigla
Skrevet

I morgen tidlig har jeg en stor eksamen, men jeg er så usikker på om jeg skal legge meg eller sitte oppe å lese i natt. Jeg er et ekstremt b-menneske så jeg sover likevel ikke før i 4-5 tiden uansett hvor tidlig jeg legger meg. Er redd at bare 2 timers søvn gjør meg bare mer trøtt.

Jeg har laget et selvskrevet sammendrag av pensumet, så jeg vet jeg består eksamen hvis jeg hadde klart å lært det utenatt. Problemet er at jeg overhode ikke kan det!! Har lest mange timer daglig i 2 uker, men alt er borte.

Jeg kommer til å stryke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, det går nok bra!

Hva om du leser halve natta, siden du likevel ikke sovner før? Og legger deg med en gang du kjenner deg trøtt?

Lykke til!

delphina1365380402
Skrevet

Du har vel antakelig ikke skjønt hva du har lest, da, ettersom du ikke kan det. Du bør satse på en bedre studieteknikk tror jeg, det er ingen vits i å stripugge rett før eksamen.Legg deg i alle fall til å slappe av og ikke sitt og niles utover natta. Bedre å la hjernen på få ro. SI til deg selv at dette skal du klare, så innstiller hjernen seg på å huske det den skal!

Gjest *skjelve*
Skrevet

Jeg ønsker deg lykke til, jeg! Skal ha eksamen på onsdag og gruer meg noe innidethelvete...

Gjest Snigla
Skrevet

Jeg ønsker deg lykke til, jeg! Skal ha eksamen på onsdag og gruer meg noe innidethelvete...

Tusen takk!

Nervene begynner virkelig å kommer her også nå. Jeg tror hjernen lurer meg litt, for jeg får virklig jernteppe over emner som jeg kunne holdt store foredrag om i helgen. Pluttselig er det bare borte :/

Lykke til med din eksamen også!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...