Gå til innhold

Bobbys mamma i begravelse.

Anbefalte innlegg

Gjest LOTUS78
Skrevet

http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/06/05/468068.html

Både mamma og stefar til Bobby søkte om å få være i begravelsen til Bobby, de er begge tiltalt får drapet. Mamma fikk innvilget søknad, mens stefar fikk avslag.

Jeg synest det er et hån mot denne stakkars gutten at mamma som har drept gutten sin, skal få være til stede.

Videoannonse
Annonse
Gjest Singlet
Skrevet

Det er vel sikkert for å "lette" samvittigheten sin at hun vil være der da....Vet ikke,men det skulle i såfall vært en straff for henne å ikke få møte opp i begravelsen...

Gjest sol etter regn
Skrevet

Jeg leste akkurat det der.. Det er helt MOTBYDELIG at hun i det hele tatt får lov å gå... Hvorfor? For å få spytte på sønnen sin en siste gang? Jeg fatter ikke og begriper hvordan noen kan være så onde som mor og stefar var mot denne gutten - og ikke engang i døden/begravelsen skal han få fred...

Jeg blir MEKTIG provosert!!

Gjest LOTUS78
Skrevet

Jeg leste akkurat det der.. Det er helt MOTBYDELIG at hun i det hele tatt får lov å gå... Hvorfor? For å få spytte på sønnen sin en siste gang? Jeg fatter ikke og begriper hvordan noen kan være så onde som mor og stefar var mot denne gutten - og ikke engang i døden/begravelsen skal han få fred...

Jeg blir MEKTIG provosert!!

Jeg trodde at en begravelse var å ta farvel med noen man er glad i på en minneverdig og fin måte. Så jeg ser ikke hvorfor denne guttens mor har noe der å gjøre. Eier hun ikke skam i kroppen.

Gjest sol etter regn
Skrevet

Jeg trodde at en begravelse var å ta farvel med noen man er glad i på en minneverdig og fin måte. Så jeg ser ikke hvorfor denne guttens mor har noe der å gjøre. Eier hun ikke skam i kroppen.

Jeg ser ikke på det som annet enn en hån mot gutten. Mulig hun angrer og tror hun kan bøte på noe ved å være til stede i begravelsen.... Men hadde hun hatt en tøddel av RESPEKT i kroppen for barnet sitt som hun har vært med på å TORTURERE og DREPE på det mest bestialske - så hadde hun holdt seg langt unna..!

Fysj! *sint*

Skrevet

Kan ikke begripe hva hun har der å gjøre.

Dama var med å dumpet sønnen i et vann - hva skal hun sørge over i begravelse? At hun ikke fikk skjult han godt nok?

Sprøtt.

Gjest det tror jeg
Skrevet

Jeg tror Bobbys mamma var glad i gutten sin. Hun var i en tyrannisk psykopats makt. Enhver kan bli sinnsyk av å bli torturert slik hun ble.

Skrevet

Jeg tror Bobbys mamma var glad i gutten sin. Hun var i en tyrannisk psykopats makt. Enhver kan bli sinnsyk av å bli torturert slik hun ble.

Sinnsyk nok til å torturere sitt eget barn?

I et samfunn hvor hun kunne ha fått hjelp? rømt til et krisesenter? rømt ut i skogen? til en nabo?!

Nei, den kjøper jeg bare ikke.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg synes det er helt forkastelig at hun skal komme!! At hun tør!!

Gjest det tror jeg
Skrevet

I et samfunn hvor hun kunne ha fått hjelp? rømt til et krisesenter? rømt ut i skogen? til en nabo?!

Tror du ikke at man kan bli syk på sinnet av å bli torturert og presset? Tror du ikke man til slutt tror at det ikke finnes noen utvei? Tror du ikke at man kan hjernevaskes?

Det er utallige kvinner som lever sammen med menn som mishandler både dem og barna, felles for dem alle er at de har sluttet å tro på at det finnes en utvei. De tror at de enten må bli eller dø. Denne kvinnen blir dømt fordi sønnen hennes døde. Det er mange ødelagte barnesinn, også her i landet, fordi kvinner er mishandlet, hjernevasket og skremt til å tro at de må bli.

Gjest det tror jeg også
Skrevet

Tror du ikke at man kan bli syk på sinnet av å bli torturert og presset? Tror du ikke man til slutt tror at det ikke finnes noen utvei? Tror du ikke at man kan hjernevaskes?

Det er utallige kvinner som lever sammen med menn som mishandler både dem og barna, felles for dem alle er at de har sluttet å tro på at det finnes en utvei. De tror at de enten må bli eller dø. Denne kvinnen blir dømt fordi sønnen hennes døde. Det er mange ødelagte barnesinn, også her i landet, fordi kvinner er mishandlet, hjernevasket og skremt til å tro at de må bli.

Godt svart.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg tror faktisk tortur kan gjøre sånn at du slår av følelsene dine, blir apatisk og likegyldig. I tillegg kan du tekkes den som torturerer deg i håp om å slippe unna.

Gjest Mom33
Skrevet

Det der lukter av advokatpåfunn! I et desperat forsøk på å stå fram som kjærlig mor eller noe slikt.

Fy faen!

Skrevet

i stor fare for å bli sparket veggimellom her vil jeg våge og si at hun var glad i ham, men underlagt en tyrann... ting skal aldri unskyldes for all del, men vi vet ikke sikkert hva som skjedde... dama er mest sannsynlig helskrudd, men jeg synes ikke det er noe galt i at hun er tilstede... uansett bør hun bli dømt for medvirkning og alt det der, men synes ikke det er galt at hun er med i begravelsen...

litt av et dilemma, men hakk iveg om dere vil...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...