uptowngirl1365380300 Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Går det an å male fliser over kjøkkenbenken? Hva slags maling da i såfall?? 0 Siter
kristinek Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Det går veldig bra! Vask grundig med kraftvask, grunn med heftgrunn og mal med blank oljemaling! Har gjort det selv flere ganger, blir superbra og sitter som limt. Vet noen taper over fugene, selv malte jeg på frihånd inntil kantene, synes det blir finest! Lykke til:) 0 Siter
uptowngirl1365380300 Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Skrevet 6. juni 2006 Det går veldig bra! Vask grundig med kraftvask, grunn med heftgrunn og mal med blank oljemaling! Har gjort det selv flere ganger, blir superbra og sitter som limt. Vet noen taper over fugene, selv malte jeg på frihånd inntil kantene, synes det blir finest! Lykke til:) Så hvis det er hvite fliser med mønster, så kan jeg fint male de svarte f.eks.? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.