keinstein Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Er det noen kule steder å slenge skrotten nedpå et døgn på denne ruta? Jeg skal fram og tilbake. To ulike steder. Det blir for langt å kjøre i et strekk. Utsikt, serverdighet i nærheten? 0 Siter
keinstein Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Skrevet 5. juni 2006 Groven Camping ser jo fin ut. kan man demontere en tømmerhytte og ta med hjem? 0 Siter
Gjest ikke alle som er godt kjent veit du Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Ikke det nei. Det er ikke alle som vet hvilke "retninger" av RV134 du skal kjøre .... 0 Siter
Gjest ikke alle som er godt kjent veit du Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Det er ikke alle som vet hvilke "retninger" av RV134 du skal kjøre .... Nå ordla jeg meg feil, ikke "retninger", men hvor RV134 går om du skjønte det bedre. 0 Siter
matildes mor Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Det tar ikke mere enn 7 timer fra oslo til haugesund med privatbil.Skal du overnatte ville jeg kjørt ca halvveis og så tatt meg en lur.Halveis på denne ruten på E 134 er Åmot i Vest telemark. Overnattingsplasser i Seljord, Åmot,Edland,Haukeligrend og Vågslid. 0 Siter
keinstein Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Skrevet 6. juni 2006 Det tar ikke mere enn 7 timer fra oslo til haugesund med privatbil.Skal du overnatte ville jeg kjørt ca halvveis og så tatt meg en lur.Halveis på denne ruten på E 134 er Åmot i Vest telemark. Overnattingsplasser i Seljord, Åmot,Edland,Haukeligrend og Vågslid. Takk. Jeg stjal en NAF-bok, og etter å ha klødd meg i hodet lenge og vel fant jeg noen. Men St. Hanshelga er det fullt gitt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.