Gjest Ulvinnen Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 På den offisielle MSN'en har jeg bilde av meg selv (for øyeblikket sittende på motorsykkelen), på den for dolere har jeg et bilde av en vakker ulvinne :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Jeg har et utrolig vakkert (i følge andre), smilende bilde av meg selv. 0 Siter
muriel Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 På den offisielle MSN'en har jeg bilde av meg selv (for øyeblikket sittende på motorsykkelen), på den for dolere har jeg et bilde av en vakker ulvinne :-) Har du nettopp kjøpt hus? 0 Siter
Gyda Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Jeg har et bilde av meg selv. (En sjelden gang kan jeg bytte til noe annet for en kortere periode.) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Har du nettopp kjøpt hus? Hvordan det, vet du hvem jeg er? 0 Siter
Prozak Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 På den offisielle MSN'en har jeg bilde av meg selv (for øyeblikket sittende på motorsykkelen), på den for dolere har jeg et bilde av en vakker ulvinne :-) Du gjorde det jeg lot være å gjøre, fordi jeg syntes det ble litt for klysete :-) "............................................." 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Du gjorde det jeg lot være å gjøre, fordi jeg syntes det ble litt for klysete :-) "............................................." Noe sier meg at det er mc'en og ikke ulvinnen som er klysete :-) Bare vent, den dagen du får deg en Harley, så skal du se du blir så stolt at du vil ha bilde av den på MSN du også. 0 Siter
Prozak Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Noe sier meg at det er mc'en og ikke ulvinnen som er klysete :-) Bare vent, den dagen du får deg en Harley, så skal du se du blir så stolt at du vil ha bilde av den på MSN du også. Det var det jeg mente. Jeg tenkte at et bilde av meg, glisende, foroverlent på ZX-9R-en, ble litt klysete over hele spekteret :-) Og den gamle hobby-haugen av en harley tror jeg ikke blir noe visuellt å skryte av. Nei, da får jeg vente til jeg får råd å kjøe en Ducati Supersport :-) ".........................................." 0 Siter
flisa Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Det var det jeg mente. Jeg tenkte at et bilde av meg, glisende, foroverlent på ZX-9R-en, ble litt klysete over hele spekteret :-) Og den gamle hobby-haugen av en harley tror jeg ikke blir noe visuellt å skryte av. Nei, da får jeg vente til jeg får råd å kjøe en Ducati Supersport :-) ".........................................." Bilde til MSN'en: http://www.ducatistore.co.uk/images/ducati_supersport/ducati_ss1000ds.jpg 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Bilde til MSN'en: http://www.ducatistore.co.uk/images/ducati_supersport/ducati_ss1000ds.jpg Der manglet det et viktig element: Prozak på sykkelen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.