Gjest Ulvinnen Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Det var det jeg mente. Jeg tenkte at et bilde av meg, glisende, foroverlent på ZX-9R-en, ble litt klysete over hele spekteret :-) Og den gamle hobby-haugen av en harley tror jeg ikke blir noe visuellt å skryte av. Nei, da får jeg vente til jeg får råd å kjøe en Ducati Supersport :-) ".........................................." LOL! Har du hacket deg inn på min MSN, eller? Jeg sitter selvsagt foroverlent på mc'en og gliser bredt, det var en ypperlig beskrivelse. (Gjett om alle som er på den lista mi nå iler inn for å sjekke klyse-faktoren min!) 0 Siter
Prozak Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Bilde til MSN'en: http://www.ducatistore.co.uk/images/ducati_supersport/ducati_ss1000ds.jpg Bare én mangel ved den: Meg :-) "........................................" 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Bare én mangel ved den: Meg :-) "........................................" Hehe, der var vi fullstendig enige og svarte det samme :-D 0 Siter
Prozak Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 LOL! Har du hacket deg inn på min MSN, eller? Jeg sitter selvsagt foroverlent på mc'en og gliser bredt, det var en ypperlig beskrivelse. (Gjett om alle som er på den lista mi nå iler inn for å sjekke klyse-faktoren min!) "Har du hacket deg inn på min MSN, eller?" Jepp. Ingen MSN-kontoer er trygge for meg :-) "..............................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Hehe, der var vi fullstendig enige og svarte det samme :-D Den duc-en gjør til og med nesten _meg_ rettferdighet. *slenge med håret* "..........................................." 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Den duc-en gjør til og med nesten _meg_ rettferdighet. *slenge med håret* "..........................................." Skal vi samarbeide? Gå for et bilde der vi sitter på hver vår mc, gliser og slenger på håret? 0 Siter
Prozak Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Skal vi samarbeide? Gå for et bilde der vi sitter på hver vår mc, gliser og slenger på håret? Greit. Men det må nok vente et par år :-) "............................................." 0 Siter
tonie Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Har ikke msn lenger, men jeg pleide å bytte på å ha et av ansiktet mitt og et av den ene brystvorten min. Brystvorten var pent bearbeidet i PS så den så ut som en blomst. Tror ikke noen så hva det egentlig var;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Greit. Men det må nok vente et par år :-) "............................................." Flott, bare si i fra når sykkelen er i hus du :-) 0 Siter
flisa Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Bare én mangel ved den: Meg :-) "........................................" bagatell 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Har et bilde av meg selv. :-) Og til meg å være er det for en bragd å regne, jeg som ikke kan fordra bilder av meg selv. 0 Siter
Prozak Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 bagatell Jau :-) "...................................." 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Jeg har ett av meg selv. I følge sdd så ser det ut som jeg prøver å holde inne en latterkrampe 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1149600674' post='3150417] Jeg har ett av meg selv. I følge sdd så ser det ut som jeg prøver å holde inne en latterkrampe Men du bruker jo å skifte bilde hele tiden! 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Men du bruker jo å skifte bilde hele tiden! Det er fordi jeg er selvdigger 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1149601119' post='3150431] Det er fordi jeg er selvdigger Og så er det veldig hyggelig for oss andre å få se deg i så mange varianter, da 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Og så er det veldig hyggelig for oss andre å få se deg i så mange varianter, da Hi hi..ja i alle slags stillinger ;p 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1149601924' post='3150460] Hi hi..ja i alle slags stillinger ;p He he, ikke rart jeg elsker å chatte med deg, søta! 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 He he, ikke rart jeg elsker å chatte med deg, søta! Wohooo ;D 0 Siter
muriel Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Hvordan det, vet du hvem jeg er? Det er sikkert flere som har MSN-bilde med Harley og sånn ) Men har du på deg hvit kjole på bildet ditt, så kan man jo lure. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.