Gjest Ulvinnen Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Det er sikkert flere som har MSN-bilde med Harley og sånn ) Men har du på deg hvit kjole på bildet ditt, så kan man jo lure. Nei, jeg har ikke hvit kjole på det bildet. Nesten litt synd, for nå var jeg spent på om du var nabo'n ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Jeg har et bilde av meg selv. (En sjelden gang kan jeg bytte til noe annet for en kortere periode.) Det bildet av deg du har nå var meget personlig, hehe! Søtt også... 0 Siter
muriel Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Nei, jeg har ikke hvit kjole på det bildet. Nesten litt synd, for nå var jeg spent på om du var nabo'n ;-) Hehe Hadde vært litt artig for første gang å kjenne igjen noen her inne. Mulig at DOL ikke er noen sportsgren for folk flest her jeg bor. (Eller at det er haugevis av folk her inne som vet hvem JEG er, uten at jeg aner det...) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Hehe Hadde vært litt artig for første gang å kjenne igjen noen her inne. Mulig at DOL ikke er noen sportsgren for folk flest her jeg bor. (Eller at det er haugevis av folk her inne som vet hvem JEG er, uten at jeg aner det...) Det hadde nesten vært litt moro å bli gjenkjent, så lenge nicket stod frem med det og var venligsinnet Jeg har heller ikke kjent igjen noen, men det hender at jeg lurer litt. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1149602347' post='3150467] Wohooo ;D Oh, beibi! 0 Siter
Lurveline Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 http://www.gone-ta-pott.com/crazymouse.GIF 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Jeg varierer med bilde av meg, Sean Connery, Brad Pitt og George Clooney. Men siden jeg er å regne som en kombinasjon av de tre, er det mange som alltid tror bilde er av meg. 0 Siter
Reg@l Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Har et bilde fra Oxford street ved Debenhams. 0 Siter
Gyda Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Det bildet av deg du har nå var meget personlig, hehe! Søtt også... Vel ... Takk. Det blir nok ikke der så lenge! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Vel ... Takk. Det blir nok ikke der så lenge! Da får jeg bare nyte synet så lenge jeg kan ;-) 0 Siter
Gyda Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Da får jeg bare nyte synet så lenge jeg kan ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.