Gjest hallow :o/ Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Vet du hvor man får kjøpt sykkelbukse i merket Fuji ? 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Jeg er her, men ingen av mine sykkelbukser er til salgs;-) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Jeg er her, men ingen av mine sykkelbukser er til salgs;-) :-D 0 Siter
Gjest midia Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Ikke svar på spørsmålet ditt dette, men jeg skal si jeg fikk store øyne når sykkelbukse tråden lå der så spennende nå! Det var nemmelig en utrolig historie om sykkelbukse for noen måneder siden her på dol. Ler rått.. 0 Siter
Gjest hallow ;o/ Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Ikke svar på spørsmålet ditt dette, men jeg skal si jeg fikk store øyne når sykkelbukse tråden lå der så spennende nå! Det var nemmelig en utrolig historie om sykkelbukse for noen måneder siden her på dol. Ler rått.. Den historien du nevner kjenner ikke jeg til, men denne sykkelbuksa kom inn i mitt liv i orinalinnpakning og med lapp på da jeg parerte på en parkeringsplass under en bro. Vips så lå den foran meg. Det var en skjære i nærheten så jeg er usikker på om den var den som kom med den eller om den bare var nysgjerring - kanskje den ble kastet utfor broen - ikke vet jeg. Nå har det seg sånn at jeg hater å sykle, og jeg passer ikke inn i str. S, så jeg lurte på å bytte den til noe jeg trenger mer. Da nytter det ikke bare med en nettbutikk. Jeg må finne ut om det er en sportsforetning som fører dette merket. Ikke dårlig sykkelbukse-historie dette heller. Alt det gode kommer ovenfra ;o) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Ikke svar på spørsmålet ditt dette, men jeg skal si jeg fikk store øyne når sykkelbukse tråden lå der så spennende nå! Det var nemmelig en utrolig historie om sykkelbukse for noen måneder siden her på dol. Ler rått.. Åhh..jeg savner den tråden! *lol* 0 Siter
cecily Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Ikke svar på spørsmålet ditt dette, men jeg skal si jeg fikk store øyne når sykkelbukse tråden lå der så spennende nå! Det var nemmelig en utrolig historie om sykkelbukse for noen måneder siden her på dol. Ler rått.. Skulle bett webbis om en ønskereprise. 0 Siter
Gemini Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Den historien du nevner kjenner ikke jeg til, men denne sykkelbuksa kom inn i mitt liv i orinalinnpakning og med lapp på da jeg parerte på en parkeringsplass under en bro. Vips så lå den foran meg. Det var en skjære i nærheten så jeg er usikker på om den var den som kom med den eller om den bare var nysgjerring - kanskje den ble kastet utfor broen - ikke vet jeg. Nå har det seg sånn at jeg hater å sykle, og jeg passer ikke inn i str. S, så jeg lurte på å bytte den til noe jeg trenger mer. Da nytter det ikke bare med en nettbutikk. Jeg må finne ut om det er en sportsforetning som fører dette merket. Ikke dårlig sykkelbukse-historie dette heller. Alt det gode kommer ovenfra ;o) Så du linken fra NeaNoor? Det er ikke bare nettbutikk, går du inn på linken finner du info om 4 Eurotex butikker, både i Oslo og andre byer/steder. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Ikke svar på spørsmålet ditt dette, men jeg skal si jeg fikk store øyne når sykkelbukse tråden lå der så spennende nå! Det var nemmelig en utrolig historie om sykkelbukse for noen måneder siden her på dol. Ler rått.. Samme her, jeg var fristet til å spørre om hallow skulle på overnattingsbesøk, siden det var behov for sykkelbukse! 0 Siter
Gjest hallow :o/ Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Så du linken fra NeaNoor? Det er ikke bare nettbutikk, går du inn på linken finner du info om 4 Eurotex butikker, både i Oslo og andre byer/steder. Takk - jeg visste det var hjelp å få her! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.