Gå til innhold

Sykkelbukse

Anbefalte innlegg

Gjest hallow :o/
Skrevet

Vet du hvor man får kjøpt sykkelbukse i merket Fuji ?

Videoannonse
Annonse
fuji1365380447
Skrevet

Jeg er her, men ingen av mine sykkelbukser er til salgs;-)

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg er her, men ingen av mine sykkelbukser er til salgs;-)

:-D

Gjest midia
Skrevet

Ikke svar på spørsmålet ditt dette, men jeg skal si jeg fikk store øyne når sykkelbukse tråden lå der så spennende nå!

Det var nemmelig en utrolig historie om sykkelbukse for noen måneder siden her på dol.

Ler rått..

Gjest hallow ;o/
Skrevet

Ikke svar på spørsmålet ditt dette, men jeg skal si jeg fikk store øyne når sykkelbukse tråden lå der så spennende nå!

Det var nemmelig en utrolig historie om sykkelbukse for noen måneder siden her på dol.

Ler rått..

Den historien du nevner kjenner ikke jeg til, men denne sykkelbuksa kom inn i mitt liv i orinalinnpakning

og med lapp på da jeg parerte på en parkeringsplass under en bro. Vips så lå den foran meg. Det var en skjære i nærheten så jeg er usikker på om den var den som kom med den eller om den bare var nysgjerring - kanskje den ble kastet utfor broen - ikke vet jeg. Nå har det seg sånn at jeg hater å sykle, og jeg passer ikke inn i str. S, så jeg lurte på å bytte den til noe jeg trenger mer. Da nytter det ikke bare med en nettbutikk. Jeg må finne ut om det er en sportsforetning som fører dette merket. Ikke dårlig sykkelbukse-historie dette heller. Alt det gode kommer ovenfra ;o)

Angelica :o)
Skrevet

Ler rått..

Åhh..jeg savner den tråden!

*lol*

Skrevet

Ler rått..

Skulle bett webbis om en ønskereprise.

Skrevet

Den historien du nevner kjenner ikke jeg til, men denne sykkelbuksa kom inn i mitt liv i orinalinnpakning

og med lapp på da jeg parerte på en parkeringsplass under en bro. Vips så lå den foran meg. Det var en skjære i nærheten så jeg er usikker på om den var den som kom med den eller om den bare var nysgjerring - kanskje den ble kastet utfor broen - ikke vet jeg. Nå har det seg sånn at jeg hater å sykle, og jeg passer ikke inn i str. S, så jeg lurte på å bytte den til noe jeg trenger mer. Da nytter det ikke bare med en nettbutikk. Jeg må finne ut om det er en sportsforetning som fører dette merket. Ikke dårlig sykkelbukse-historie dette heller. Alt det gode kommer ovenfra ;o)

Så du linken fra NeaNoor? Det er ikke bare nettbutikk, går du inn på linken finner du info om 4 Eurotex butikker, både i Oslo og andre byer/steder.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ler rått..

Samme her, jeg var fristet til å spørre om hallow skulle på overnattingsbesøk, siden det var behov for sykkelbukse!

Gjest hallow :o/
Skrevet

Så du linken fra NeaNoor? Det er ikke bare nettbutikk, går du inn på linken finner du info om 4 Eurotex butikker, både i Oslo og andre byer/steder.

Takk - jeg visste det var hjelp å få her!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...