Gå til innhold

Big One resturant pizza!

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Den er god den!! Smakte den nettopp og den var skikkelig digg med masse fyll. Grandiosa lørdagspizza (vi snakker ekte kjærlighet...) kan ikke måle seg med denne!

Anbefales!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

14

• flisa

5

• mariaflyfly

4

• Gemini

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Men er den verdt prisen? Det var en stiv pris på en frossenpizza, synes jeg...

Gjest kyllingfrikassé
Skrevet

Alt med "Big One" foran smaker papp!

Mary Poppins
Skrevet

Men er den verdt prisen? Det var en stiv pris på en frossenpizza, synes jeg...

39kr? Lørsdagspizzaen koster jo 50kr. Jeg synes helt klart den var verdt prisen ja.

Skrevet

eller bolledeig...

Mary Poppins
Skrevet

men har du smakt denne? Enig med de andre Big One'ene men denne var kjempe god, masse smak!

Mary Poppins
Skrevet

Da blir det vel den i dag da....

Jeg vet ikke om du var sarkastisk nå, men denne var ihvertfal veldig god. De andre Big One'ene synes jeg er vonde og har lite smak så jeg ble veldig positivt overrasket over at denne var så god.

Mary Poppins
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1149600316' post='3150409]

Jaa..den er kjempegod :D

:-)

mariaflyfly
Skrevet

Den var helt ok, og langt bedre enn den kjipe lørdagspizzaen.

Skrevet

Jeg vet ikke om du var sarkastisk nå, men denne var ihvertfal veldig god. De andre Big One'ene synes jeg er vonde og har lite smak så jeg ble veldig positivt overrasket over at denne var så god.

Bra - da prøver jeg den - gubben vil ha den Classic - men den syns jeg smaker bolledeig.

Mary Poppins
Skrevet

Den var helt ok, og langt bedre enn den kjipe lørdagspizzaen.

Lørdagspizza'en synes jeg er direkte vond.

Skrevet

39kr? Lørsdagspizzaen koster jo 50kr. Jeg synes helt klart den var verdt prisen ja.

Den kostet langt mer enn 39 kr der jeg så den. Tror det var snakk om 70-80 kr - minst.

Mary Poppins
Skrevet

Bra - da prøver jeg den - gubben vil ha den Classic - men den syns jeg smaker bolledeig.

Ja enig den smaker bolledeig!

mariaflyfly
Skrevet

Lørdagspizza'en synes jeg er direkte vond.

Jepp. Kjip, tørr og papp-aktig. :(

Mary Poppins
Skrevet

Den kostet langt mer enn 39 kr der jeg så den. Tror det var snakk om 70-80 kr - minst.

Kanskje jeg så feil? Skal ikke se bort i fra det..

mariaflyfly
Skrevet

Jeg er helt enig!

Mary Poppins
Skrevet

Jepp. Kjip, tørr og papp-aktig. :(

Det er nesten sånn at jeg lurer på om det var noe galt med den lørdagspizza'en jeg kjøpte. Det var en sånn veldig spesiell smak på kjøttet... jeg tok en bit og kastet hele pizza'en. Never again!

Skrevet

Det er nesten sånn at jeg lurer på om det var noe galt med den lørdagspizza'en jeg kjøpte. Det var en sånn veldig spesiell smak på kjøttet... jeg tok en bit og kastet hele pizza'en. Never again!

jeg savner den Pepperoni og ananas-pizzaen som var for noen få år tilbake - lurer på om det var Stabburet som hadde den. Den VAR GOD!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...