flisa Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Kanskje jeg så feil? Skal ikke se bort i fra det.. Du punga vel bare ut du! som med solbriller og sånn! *dukker* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Skrevet 6. juni 2006 Du punga vel bare ut du! som med solbriller og sånn! *dukker* *punch* Akkurat når det gjelder mat er jeg kanskje ikke så veldig nøye på pris, men jeg innbiller meg at den kostet 39kr men jeg tar nok feil. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Skrevet 6. juni 2006 jeg savner den Pepperoni og ananas-pizzaen som var for noen få år tilbake - lurer på om det var Stabburet som hadde den. Den VAR GOD! Ja jeg tror jeg vet hvilken du mener, finnes ikke den lenger? Ellers er det en pizza som heter..HOT&Spicy eller noe i den duren, og den er helt sinnsykt god! Den kommer i hvit pappeske som ser ut som sånn takeaway eske. Koster 50kr tror jeg men verdt hver krone. Jeg synes faktisk den er bedre enn peppes. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Er det biff på den (det er jeg ikke så glad i, synes det blir seigt)? Vi kommer nok til å prøve den en dag! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Bra - da prøver jeg den - gubben vil ha den Classic - men den syns jeg smaker bolledeig. Hahaha! Det stemmer det! Vi hadde den for ikke så lenge siden, og jeg tenkte at det var sånn kjedelig ok. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Skrevet 6. juni 2006 Er det biff på den (det er jeg ikke så glad i, synes det blir seigt)? Vi kommer nok til å prøve den en dag! Nope ikke biff men kjøttboller med masse krydder. Jeg er heller ikke glad i biff på pizza, jeg synes ikke det går sammen. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Tja den går vel an den å men synes ikke den utmerket seg så mye bedre i forhold til annen "papp"pizza. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Hmm, er den ny eller noe? Jeg syntes ikke big one pizzaene er gode. Egentlig ingen pizza (utenom Grandiosa variantene som er helt ok) syntes jeg er god. Liker best de jeg lager selv 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Skrevet 6. juni 2006 Hmm, er den ny eller noe? Jeg syntes ikke big one pizzaene er gode. Egentlig ingen pizza (utenom Grandiosa variantene som er helt ok) syntes jeg er god. Liker best de jeg lager selv Jeg vet ikke om den er ny men jeg har aldri sett den før. Hjemmelaget pizza er også veldig godt, men på dager med mye å gjøre er det greit med frossen pizza også 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 jeg savner den Pepperoni og ananas-pizzaen som var for noen få år tilbake - lurer på om det var Stabburet som hadde den. Den VAR GOD! Ja, den var faktisk av de ok papp-pizzaene. 0 Siter
Klara Q Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 *punch* Akkurat når det gjelder mat er jeg kanskje ikke så veldig nøye på pris, men jeg innbiller meg at den kostet 39kr men jeg tar nok feil. Jeg så den på Meny i dag, og der kostet den 62,- 0 Siter
Lurveline Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Den skal prøves ved neste behov for rask middag-dag:o) Bare ett tips til deg, prøv pizza med rømmesaus oppå. Lages av halv boks rømme, 1 ss sitronsaft og 1 ss sukker. Smaker kjempegodt:o) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Skrevet 6. juni 2006 Den skal prøves ved neste behov for rask middag-dag:o) Bare ett tips til deg, prøv pizza med rømmesaus oppå. Lages av halv boks rømme, 1 ss sitronsaft og 1 ss sukker. Smaker kjempegodt:o) Takk for tipset men jeg spiser ikke rømme Det som var bra med denne pizza'en var mengde fyll men jeg kan jo ha hatt flaks. Ihverfal er den bedre enn den oppskrytte grandiosa lørsdagspizza'en 0 Siter
Gemini Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Hmm, er den ny eller noe? Jeg syntes ikke big one pizzaene er gode. Egentlig ingen pizza (utenom Grandiosa variantene som er helt ok) syntes jeg er god. Liker best de jeg lager selv Den er ny ja. Og den definitivt dyreste frossenpizzaen, så den bør være bra! :-) 0 Siter
Hawkwind Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Hmm, er den ny eller noe? Jeg syntes ikke big one pizzaene er gode. Egentlig ingen pizza (utenom Grandiosa variantene som er helt ok) syntes jeg er god. Liker best de jeg lager selv Restaurantpizza kan og være rimelig snaskens da. Særskilt de med masse jalapenos og hvitløk ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Alt er godt når Grandiosa er sammenligningsgrunnlaget. 0 Siter
Reg@l Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Hadde den til kveldsmat i dag, kjempegod! Grandiosa er ikke menneskeføde. 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Hmm, er den ny eller noe? Jeg syntes ikke big one pizzaene er gode. Egentlig ingen pizza (utenom Grandiosa variantene som er helt ok) syntes jeg er god. Liker best de jeg lager selv Ingen kan måle seg med den du lager selv, enig i det :-) Men den BigOne med pepperoni og ananas (jeg plukker av ananasen da) er kjempegod, har du smakt den? 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Ingen kan måle seg med den du lager selv, enig i det :-) Men den BigOne med pepperoni og ananas (jeg plukker av ananasen da) er kjempegod, har du smakt den? Ettersom jeg ikke begriper hva varm ananas (som burde være kald) gjør på en pizza, så nei 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Ettersom jeg ikke begriper hva varm ananas (som burde være kald) gjør på en pizza, så nei Liker ikke ananas selv jeg, men jeg så prøvde jeg den der likevel - og jeg synes den er god! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.