Gå til innhold

Big One resturant pizza!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje jeg så feil? Skal ikke se bort i fra det..

Du punga vel bare ut du! som med solbriller og sånn! *dukker*

:D

Videoannonse
Annonse
  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

14

• flisa

5

• mariaflyfly

4

• Gemini

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Mary Poppins
Skrevet

Du punga vel bare ut du! som med solbriller og sånn! *dukker*

:D

*punch* ;)

Akkurat når det gjelder mat er jeg kanskje ikke så veldig nøye på pris, men jeg innbiller meg at den kostet 39kr men jeg tar nok feil.

Mary Poppins
Skrevet

jeg savner den Pepperoni og ananas-pizzaen som var for noen få år tilbake - lurer på om det var Stabburet som hadde den. Den VAR GOD!

Ja jeg tror jeg vet hvilken du mener, finnes ikke den lenger?

Ellers er det en pizza som heter..HOT&Spicy eller noe i den duren, og den er helt sinnsykt god! Den kommer i hvit pappeske som ser ut som sånn takeaway eske. Koster 50kr tror jeg men verdt hver krone. Jeg synes faktisk den er bedre enn peppes.

hare1365380455
Skrevet

Er det biff på den (det er jeg ikke så glad i, synes det blir seigt)?

Vi kommer nok til å prøve den en dag! :)

hare1365380455
Skrevet

Bra - da prøver jeg den - gubben vil ha den Classic - men den syns jeg smaker bolledeig.

Hahaha! Det stemmer det! Vi hadde den for ikke så lenge siden, og jeg tenkte at det var sånn kjedelig ok.

Mary Poppins
Skrevet

Er det biff på den (det er jeg ikke så glad i, synes det blir seigt)?

Vi kommer nok til å prøve den en dag! :)

Nope ikke biff men kjøttboller med masse krydder. Jeg er heller ikke glad i biff på pizza, jeg synes ikke det går sammen.

Gjest midia
Skrevet

Tja den går vel an den å men synes ikke den utmerket seg så mye bedre i forhold til annen "papp"pizza.

Skrevet

Hmm, er den ny eller noe? Jeg syntes ikke big one pizzaene er gode. Egentlig ingen pizza (utenom Grandiosa variantene som er helt ok) syntes jeg er god.

Liker best de jeg lager selv :)

Mary Poppins
Skrevet

Hmm, er den ny eller noe? Jeg syntes ikke big one pizzaene er gode. Egentlig ingen pizza (utenom Grandiosa variantene som er helt ok) syntes jeg er god.

Jeg vet ikke om den er ny men jeg har aldri sett den før. Hjemmelaget pizza er også veldig godt, men på dager med mye å gjøre er det greit med frossen pizza også :)

mariaflyfly
Skrevet

jeg savner den Pepperoni og ananas-pizzaen som var for noen få år tilbake - lurer på om det var Stabburet som hadde den. Den VAR GOD!

Ja, den var faktisk av de ok papp-pizzaene. ;)

Skrevet

*punch* ;)

Akkurat når det gjelder mat er jeg kanskje ikke så veldig nøye på pris, men jeg innbiller meg at den kostet 39kr men jeg tar nok feil.

Jeg så den på Meny i dag, og der kostet den 62,-

Skrevet

Den skal prøves ved neste behov for rask middag-dag:o)

Bare ett tips til deg, prøv pizza med rømmesaus oppå. Lages av halv boks rømme, 1 ss sitronsaft og 1 ss sukker. Smaker kjempegodt:o)

Mary Poppins
Skrevet

Den skal prøves ved neste behov for rask middag-dag:o)

Bare ett tips til deg, prøv pizza med rømmesaus oppå. Lages av halv boks rømme, 1 ss sitronsaft og 1 ss sukker. Smaker kjempegodt:o)

Takk for tipset men jeg spiser ikke rømme :)

Det som var bra med denne pizza'en var mengde fyll men jeg kan jo ha hatt flaks. Ihverfal er den bedre enn den oppskrytte grandiosa lørsdagspizza'en :)

Skrevet

Den er ny ja. Og den definitivt dyreste frossenpizzaen, så den bør være bra! :-)

Skrevet

Restaurantpizza kan og være rimelig snaskens da.

Særskilt de med masse jalapenos og hvitløk ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Alt er godt når Grandiosa er sammenligningsgrunnlaget. :)

Skrevet

Hadde den til kveldsmat i dag, kjempegod! Grandiosa er ikke menneskeføde.

Gjest Settlers
Skrevet

Ingen kan måle seg med den du lager selv, enig i det :-) Men den BigOne med pepperoni og ananas (jeg plukker av ananasen da) er kjempegod, har du smakt den?

Skrevet

Ingen kan måle seg med den du lager selv, enig i det :-) Men den BigOne med pepperoni og ananas (jeg plukker av ananasen da) er kjempegod, har du smakt den?

Ettersom jeg ikke begriper hva varm ananas (som burde være kald) gjør på en pizza, så nei ;)

Gjest Settlers
Skrevet

Ettersom jeg ikke begriper hva varm ananas (som burde være kald) gjør på en pizza, så nei ;)

Liker ikke ananas selv jeg, men jeg så prøvde jeg den der likevel - og jeg synes den er god! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...