Hatsumomo Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Pokker heller! Første gangen vi våger oss å bestille over nett, på en www.hotels.com så skjer dette: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=118691 Jaja, nå er det vel bare å sitte å vente på at kortet blir stengt da! 0 Siter
Prozak Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Utrolig klønete og talentløst. "......................................" 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Skrevet 6. juni 2006 At vi bestilte derfra eller at det ble stjålet? Hva bør en gjøre nå da? Ringe banken og varsle selv? Eller er det slik at kortene blir automatisk stengt nå? 0 Siter
citoyen Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Det står jo at tyveriet skjedde i februar, så hvis dere har bestilt etter det så er det vel ikke noe problem. 0 Siter
citoyen Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Utrolig klønete og talentløst. "......................................" "Selskapet melder nå at de skal begynne å kryptere all data som er lagret på datamaskiner som tilhører de ansatte" I mitt firma har dette vært policyen så lenge jeg kan huske, og vi har ikke engang andres kredittkortinformasjon på laptopene våre... 0 Siter
flisa Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 At vi bestilte derfra eller at det ble stjålet? Hva bør en gjøre nå da? Ringe banken og varsle selv? Eller er det slik at kortene blir automatisk stengt nå? Ja det står det - om du leser hele artikkelen. Du hadde sikkert visst det alt. 0 Siter
Prozak Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 "Selskapet melder nå at de skal begynne å kryptere all data som er lagret på datamaskiner som tilhører de ansatte" I mitt firma har dette vært policyen så lenge jeg kan huske, og vi har ikke engang andres kredittkortinformasjon på laptopene våre... Dette er helt elendig sikkerhet. Man tillater ganske enkelt ikke lokal lagring av personopplysninger av den typen. "......................................." 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Skrevet 6. juni 2006 Det står jo at tyveriet skjedde i februar, så hvis dere har bestilt etter det så er det vel ikke noe problem. OI! Det var bra du påpekte det *smiler fåret* Jupp vi bestile i mai så da er det jo ikke noe problem da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.