Gå til innhold

Nesten mandag i dag - sånn middagsmessig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så det bruker å bli ferdigpizza eller pølser. Er jeg en dårlig mor? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grandis her hos meg i dag, etter barnas ønske. Mor er overhodet ikke vanskelig å be.

Skrevet

Ikke når man sammenlikner deg med resten av landets mødre :-)

Men at noen i det hele tatt spiser pøser, og i tillegg forer barn med svineriet, er jo i seg selv betenkelig.

"............................................"

Skrevet

Grandis her hos meg i dag, etter barnas ønske. Mor er overhodet ikke vanskelig å be.

Skylder på gubben jeg :)

Skrevet

Ain't we all? :-)

Bare på mandager! :)

Skrevet

Ikke når man sammenlikner deg med resten av landets mødre :-)

Men at noen i det hele tatt spiser pøser, og i tillegg forer barn med svineriet, er jo i seg selv betenkelig.

"............................................"

Pølser blir det om det skal gå fort - når alle skal noe annet. Men vi har alltid noe godt oppå pølsene -eller vaffel rundt vi da...hihi

jeg liker trekte middagspølser med kålrabistappe til - NAM!

Skrevet

Pølser blir det om det skal gå fort - når alle skal noe annet. Men vi har alltid noe godt oppå pølsene -eller vaffel rundt vi da...hihi

Uff...jeg tenker på hva pølser inneholder. Det er noe av det minst sunne som finnes av såkalt "ordenlig" mat. Også disse "garanti-pølsene", som skal være så "rene". Æsj.

".............................................."

Skrevet

Uff...jeg tenker på hva pølser inneholder. Det er noe av det minst sunne som finnes av såkalt "ordenlig" mat. Også disse "garanti-pølsene", som skal være så "rene". Æsj.

Vet det :) mandager er usunne hos oss - ellers er jeg heldig som har unger som elsker fisk! :)

Skrevet

Vet det :) mandager er usunne hos oss - ellers er jeg heldig som har unger som elsker fisk! :)

Fisk!???!??!?! Ææææææææææsssssjjjjj!!!!!

:-)

"..........................................."

Gjest Aimabel
Skrevet

-"såkalt "ordenlig" mat"

Hva er det?

Skrevet

Fisk!???!??!?! Ææææææææææsssssjjjjj!!!!!

:-)

"..........................................."

Laks i fløte er en højdare hos oss. :)

Skrevet

Laks i fløte er en højdare hos oss. :)

Hørtes glimrende ut, helt til "fløte". Snakk om å ødelegge god fisk. Det er som å ha thousand island dressing eller bernaissaus på biff :-)

".........................................."

Gjest Aimabel
Skrevet

Hørtes glimrende ut, helt til "fløte". Snakk om å ødelegge god fisk. Det er som å ha thousand island dressing eller bernaissaus på biff :-)

".........................................."

Enig med deg!

Gjest Mom33
Skrevet

Jeg synes pølser og ferdigpizza er svinaktig godt, jeg, det samme synes ungene. Gubben, derimot, får omtrent abstinens om det ikke er poteter og kjøtt/fisk til middag. Så nå når vi er alene, gasser vi oss med slik pjukmat. He-he.

Men vi spiser fisk 2 dager i uka, og vi har alltid en kyllingmiddag. Så jeg har ikke så steike dårlig samvittighet heller.

I dag blir det ovnsbakt pannekake her, det kommer vel neppe i kategorien "riktig sundt" det heller.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hvis man skal dømme etter middagen min, så er det lørdag eller noe slikt. :)

Jeg skal ha biff, littegranne fløtegratinerte poteter og så salat til. Drikke: Pepsi Max. Nam. :)

Skrevet

I dag glefset jeg nesten etter folk da vi kom inn døra. Derfor ble det pølser, ris og ananas og noen ostebiter til barna, og salat til mor. Godt var det også.

Skrevet

"jeg liker trekte middagspølser med kålrabistappe til - NAM!"

Åh, det skal jeg også lage en dag! Takk for tipset!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...