flisa Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Så det bruker å bli ferdigpizza eller pølser. Er jeg en dårlig mor? 0 Siter
MsSophie Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Grandis her hos meg i dag, etter barnas ønske. Mor er overhodet ikke vanskelig å be. 0 Siter
Prozak Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Ikke når man sammenlikner deg med resten av landets mødre :-) Men at noen i det hele tatt spiser pøser, og i tillegg forer barn med svineriet, er jo i seg selv betenkelig. "............................................" 0 Siter
flisa Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Skrevet 6. juni 2006 Grandis her hos meg i dag, etter barnas ønske. Mor er overhodet ikke vanskelig å be. Skylder på gubben jeg 0 Siter
flisa Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Skrevet 6. juni 2006 Ain't we all? :-) Bare på mandager! 0 Siter
flisa Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Skrevet 6. juni 2006 Ikke når man sammenlikner deg med resten av landets mødre :-) Men at noen i det hele tatt spiser pøser, og i tillegg forer barn med svineriet, er jo i seg selv betenkelig. "............................................" Pølser blir det om det skal gå fort - når alle skal noe annet. Men vi har alltid noe godt oppå pølsene -eller vaffel rundt vi da...hihi jeg liker trekte middagspølser med kålrabistappe til - NAM! 0 Siter
Prozak Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Pølser blir det om det skal gå fort - når alle skal noe annet. Men vi har alltid noe godt oppå pølsene -eller vaffel rundt vi da...hihi jeg liker trekte middagspølser med kålrabistappe til - NAM! Uff...jeg tenker på hva pølser inneholder. Det er noe av det minst sunne som finnes av såkalt "ordenlig" mat. Også disse "garanti-pølsene", som skal være så "rene". Æsj. ".............................................." 0 Siter
flisa Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Skrevet 6. juni 2006 Uff...jeg tenker på hva pølser inneholder. Det er noe av det minst sunne som finnes av såkalt "ordenlig" mat. Også disse "garanti-pølsene", som skal være så "rene". Æsj. ".............................................." Vet det mandager er usunne hos oss - ellers er jeg heldig som har unger som elsker fisk! 0 Siter
Prozak Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Vet det mandager er usunne hos oss - ellers er jeg heldig som har unger som elsker fisk! Fisk!???!??!?! Ææææææææææsssssjjjjj!!!!! :-) "..........................................." 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Uff...jeg tenker på hva pølser inneholder. Det er noe av det minst sunne som finnes av såkalt "ordenlig" mat. Også disse "garanti-pølsene", som skal være så "rene". Æsj. ".............................................." -"såkalt "ordenlig" mat" Hva er det? 0 Siter
flisa Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Skrevet 6. juni 2006 Fisk!???!??!?! Ææææææææææsssssjjjjj!!!!! :-) "..........................................." Laks i fløte er en højdare hos oss. 0 Siter
Prozak Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Laks i fløte er en højdare hos oss. Hørtes glimrende ut, helt til "fløte". Snakk om å ødelegge god fisk. Det er som å ha thousand island dressing eller bernaissaus på biff :-) ".........................................." 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Hørtes glimrende ut, helt til "fløte". Snakk om å ødelegge god fisk. Det er som å ha thousand island dressing eller bernaissaus på biff :-) ".........................................." Enig med deg! 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Jeg synes pølser og ferdigpizza er svinaktig godt, jeg, det samme synes ungene. Gubben, derimot, får omtrent abstinens om det ikke er poteter og kjøtt/fisk til middag. Så nå når vi er alene, gasser vi oss med slik pjukmat. He-he. Men vi spiser fisk 2 dager i uka, og vi har alltid en kyllingmiddag. Så jeg har ikke så steike dårlig samvittighet heller. I dag blir det ovnsbakt pannekake her, det kommer vel neppe i kategorien "riktig sundt" det heller. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Hvis man skal dømme etter middagen min, så er det lørdag eller noe slikt. Jeg skal ha biff, littegranne fløtegratinerte poteter og så salat til. Drikke: Pepsi Max. Nam. 0 Siter
org Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 I dag glefset jeg nesten etter folk da vi kom inn døra. Derfor ble det pølser, ris og ananas og noen ostebiter til barna, og salat til mor. Godt var det også. 0 Siter
org Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Pølser blir det om det skal gå fort - når alle skal noe annet. Men vi har alltid noe godt oppå pølsene -eller vaffel rundt vi da...hihi jeg liker trekte middagspølser med kålrabistappe til - NAM! "jeg liker trekte middagspølser med kålrabistappe til - NAM!" Åh, det skal jeg også lage en dag! Takk for tipset! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.