Gjest ChiengMai Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Bare på mandager! Ja, selvfølgelig bare på mandager! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Hørtes glimrende ut, helt til "fløte". Snakk om å ødelegge god fisk. Det er som å ha thousand island dressing eller bernaissaus på biff :-) ".........................................." Men hva pleier du å ha til middag? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Det er godt av og til! Vi har noen ganger pølse i pølsebrød. 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Pølser blir det om det skal gå fort - når alle skal noe annet. Men vi har alltid noe godt oppå pølsene -eller vaffel rundt vi da...hihi jeg liker trekte middagspølser med kålrabistappe til - NAM! Kyllingpølser da? De er vel ganske mye sunnere? 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Hørtes glimrende ut, helt til "fløte". Snakk om å ødelegge god fisk. Det er som å ha thousand island dressing eller bernaissaus på biff :-) ".........................................." Bernaissaus på biff er jo kjempegodt!? 0 Siter
Prozak Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Men hva pleier du å ha til middag? Meget variert :-) I går hadde jeg grillede svinekoteletter, salad og ris. Før det hadde jeg diverse fisk, grillet på spyd, salat og ris. I dag har jeg ingen planer, så det blir neppe noen varm middag. "............................................." 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Meget variert :-) I går hadde jeg grillede svinekoteletter, salad og ris. Før det hadde jeg diverse fisk, grillet på spyd, salat og ris. I dag har jeg ingen planer, så det blir neppe noen varm middag. "............................................." Jeg har aldri grillet fisk på spyd, tror jeg. Det hørtes så godt ut! 0 Siter
EllaJo Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Neida Jeg fikk servert pølse og brød og rester av potetsalaten fra i går sv min mamma. Kjempegodt! 0 Siter
Gyda Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Ja, vi er dårlige mødre mange av oss. Vi får vel bare bite tenna sammen og leve med det. ;-) Bon apetit! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Pølser blir det om det skal gå fort - når alle skal noe annet. Men vi har alltid noe godt oppå pølsene -eller vaffel rundt vi da...hihi jeg liker trekte middagspølser med kålrabistappe til - NAM! Ååhhhhh, kålrabistappe er det beste jeg veit! 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Laks i fløte er en højdare hos oss. Den er en højdare hos oss også, men det blir 6 uker til neste gang - minst... *grete roede* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.