Gå til innhold

Nesten mandag i dag - sånn middagsmessig

Anbefalte innlegg

Gjest ChiengMai
Skrevet

Bare på mandager! :)

Ja, selvfølgelig bare på mandager!

Videoannonse
Annonse
hare1365380455
Skrevet

Hørtes glimrende ut, helt til "fløte". Snakk om å ødelegge god fisk. Det er som å ha thousand island dressing eller bernaissaus på biff :-)

".........................................."

Men hva pleier du å ha til middag? :)

hare1365380455
Skrevet

Det er godt av og til! Vi har noen ganger pølse i pølsebrød. :)

Gjest Settlers
Skrevet

Pølser blir det om det skal gå fort - når alle skal noe annet. Men vi har alltid noe godt oppå pølsene -eller vaffel rundt vi da...hihi

jeg liker trekte middagspølser med kålrabistappe til - NAM!

Kyllingpølser da? De er vel ganske mye sunnere?

Gjest Settlers
Skrevet

Hørtes glimrende ut, helt til "fløte". Snakk om å ødelegge god fisk. Det er som å ha thousand island dressing eller bernaissaus på biff :-)

".........................................."

Bernaissaus på biff er jo kjempegodt!?

Skrevet

Men hva pleier du å ha til middag? :)

Meget variert :-)

I går hadde jeg grillede svinekoteletter, salad og ris. Før det hadde jeg diverse fisk, grillet på spyd, salat og ris. I dag har jeg ingen planer, så det blir neppe noen varm middag.

"............................................."

hare1365380455
Skrevet

Meget variert :-)

I går hadde jeg grillede svinekoteletter, salad og ris. Før det hadde jeg diverse fisk, grillet på spyd, salat og ris. I dag har jeg ingen planer, så det blir neppe noen varm middag.

"............................................."

Jeg har aldri grillet fisk på spyd, tror jeg. Det hørtes så godt ut! :)

Skrevet

Neida :)

Jeg fikk servert pølse og brød og rester av potetsalaten fra i går sv min mamma. Kjempegodt!

Skrevet

Ja, vi er dårlige mødre mange av oss. Vi får vel bare bite tenna sammen og leve med det. ;-)

Bon apetit!

mariaflyfly
Skrevet

Pølser blir det om det skal gå fort - når alle skal noe annet. Men vi har alltid noe godt oppå pølsene -eller vaffel rundt vi da...hihi

jeg liker trekte middagspølser med kålrabistappe til - NAM!

Ååhhhhh, kålrabistappe er det beste jeg veit! :)

Gjest Flystripa
Skrevet

Laks i fløte er en højdare hos oss. :)

Den er en højdare hos oss også, men det blir 6 uker til neste gang - minst...

*grete roede*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...