Gå til innhold

Prøver på dette forumet

Anbefalte innlegg

Gjest Singlet
Skrevet

Har skrevet under "data" også,men der var det ikke mye hjelp å få.

Jeg sliter nemmlig med å installere Sweetim! Sånne smilyer som du kan ha på msn f.eks(fra sweetim.com)

Åsså det jeg lurer på da, er at, når jeg skal innstallere dette programmet,så kommer det bare frem en feil melding som lyder...

"Utgiveren kan ikke vertifiseres"....Så va betyr det?

Hva gjør jeg galt?

Skal jeg avinstallere alt igjen, slå av brannmur og innstallere det på nytt igjen??

Mener å huske jeg har prøvd det,men det hjalp ikke...

Forslag kjære dol`ere? Noen med gode data-kunnskaper? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Calóni
Skrevet

Er ikke bare det den standardmeldingen windows kommer med når du prøver å installere noe som ikke har betalt massevis av penger for å bli verifisert av dem, da?

Det kommer ofte opp slike når man installerer ting. Dersom det er en knapp som sier "fortsett likevel" eller noe sånt, så ville jeg bare trykket på den.

Gjest Singlet
Skrevet

Er ikke bare det den standardmeldingen windows kommer med når du prøver å installere noe som ikke har betalt massevis av penger for å bli verifisert av dem, da?

Det kommer ofte opp slike når man installerer ting. Dersom det er en knapp som sier "fortsett likevel" eller noe sånt, så ville jeg bare trykket på den.

Men jeg gjør jo det, trykker og trykker på fortsett...og jeg får det sånn halv veis installert, men får jeg til å _bruke_ det??

NEIDA!!

Smilyene ligger der på verktøylinja på msn,men vil bare ikke brukes tydlighvis...

Anyone?

Gjest Calóni
Skrevet

Men jeg gjør jo det, trykker og trykker på fortsett...og jeg får det sånn halv veis installert, men får jeg til å _bruke_ det??

NEIDA!!

Smilyene ligger der på verktøylinja på msn,men vil bare ikke brukes tydlighvis...

Anyone?

Da har jeg ingen anelse..:(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...