Gjest Singlet Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Har skrevet under "data" også,men der var det ikke mye hjelp å få. Jeg sliter nemmlig med å installere Sweetim! Sånne smilyer som du kan ha på msn f.eks(fra sweetim.com) Åsså det jeg lurer på da, er at, når jeg skal innstallere dette programmet,så kommer det bare frem en feil melding som lyder... "Utgiveren kan ikke vertifiseres"....Så va betyr det? Hva gjør jeg galt? Skal jeg avinstallere alt igjen, slå av brannmur og innstallere det på nytt igjen?? Mener å huske jeg har prøvd det,men det hjalp ikke... Forslag kjære dol`ere? Noen med gode data-kunnskaper? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Er ikke bare det den standardmeldingen windows kommer med når du prøver å installere noe som ikke har betalt massevis av penger for å bli verifisert av dem, da? Det kommer ofte opp slike når man installerer ting. Dersom det er en knapp som sier "fortsett likevel" eller noe sånt, så ville jeg bare trykket på den. 0 Siter
Gjest Singlet Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Er ikke bare det den standardmeldingen windows kommer med når du prøver å installere noe som ikke har betalt massevis av penger for å bli verifisert av dem, da? Det kommer ofte opp slike når man installerer ting. Dersom det er en knapp som sier "fortsett likevel" eller noe sånt, så ville jeg bare trykket på den. Men jeg gjør jo det, trykker og trykker på fortsett...og jeg får det sånn halv veis installert, men får jeg til å _bruke_ det?? NEIDA!! Smilyene ligger der på verktøylinja på msn,men vil bare ikke brukes tydlighvis... Anyone? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Men jeg gjør jo det, trykker og trykker på fortsett...og jeg får det sånn halv veis installert, men får jeg til å _bruke_ det?? NEIDA!! Smilyene ligger der på verktøylinja på msn,men vil bare ikke brukes tydlighvis... Anyone? Da har jeg ingen anelse.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.