Gå til innhold

hvor lang tid bruker juryen vanligvis..

Anbefalte innlegg

Gjest Violsa
Skrevet

Hvor lenge tror dere jeg må vente til jeg får vite om det blir dom eller ikke?

er det sånn at de kan sitte og diskutere i en hel uke feks.

Videoannonse
Annonse
Gjest ikke akk nå
Skrevet

Tror det tar et par dager maksimum. Vanligvis kan du hente dommen dagen etterpå på formiddagen.

Skrevet

Dersom bevisførselen er ferdig i dag, så vil du normalt få dom i morra. Det er sjelden det tar så lang tid som på film - heldigvis. Har erfaring med at dersom juryen trekker seg tilbake til lunsj, så får man dom samme dag.

Gjest Violsa
Skrevet

Dersom bevisførselen er ferdig i dag, så vil du normalt få dom i morra. Det er sjelden det tar så lang tid som på film - heldigvis. Har erfaring med at dersom juryen trekker seg tilbake til lunsj, så får man dom samme dag.

han ble dømt foresten , og takk for rådene jeg fikk av deg. :)

Skrevet

han ble dømt foresten , og takk for rådene jeg fikk av deg. :)

Godt å høre! Da har du gjort en god jobb - både for deg selv og for andre jenter som forhåpentligvis slipper å møte denne mannen. Vær stolt av deg selv - det er _mange_ som ikke klarer å gjennomføre!

Gjest Violsa
Skrevet

Godt å høre! Da har du gjort en god jobb - både for deg selv og for andre jenter som forhåpentligvis slipper å møte denne mannen. Vær stolt av deg selv - det er _mange_ som ikke klarer å gjennomføre!

håper på å få oppreisning da , men jeg har jo slitt psykisk veldig før voldtekten også , vært innlagt flere ganger og sånt

. Så det går vel ikke..jaja

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...