Vaniljeprinsessen Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Noen som vet noe om merket Ariston, vaskemaskin? Så på en som skulle ha 1600 omdreininger, så bra ut men jeg har ikke hørt om den før. Klart den kan være super selv om det ikke er kjent merke som Bosch, AEG o.l. For alt jeg vet er Ariston et kjent merke og... Noen som vet? :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Vi har Ariston vaskemaskin, den er helt grei. Det tar litt lang tid, en vanlig runde tar en og en halv time, men jeg vet ikke om dette er mer eller mindre enn en annen maskin. 0 Siter
Albertine Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Vår er også helt grei, men tar som nevnt litt tid. 0 Siter
Gjest neonora Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Har hatt en Ariston, ut og inne av verksted. Skal aldri ha det merket mer. AEG er one and only fra nå! 0 Siter
tiliti Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Fra vår ariston var 3,5 år gammel var det ut og inn av verksted i hytt og pine og liten hjelp å få fra leverandøren: byttet den ene delen etter den andre, og hver gang opp til månedsvis uten vaskemaskin. Jeg fikk riktignok nytt etter å ha holdt masse helvete og trukket i dol-tråder og alle andre tråder - men det blir aldri mer ariston. 0 Siter
Vaniljeprinsessen Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Skrevet 6. juni 2006 Fra vår ariston var 3,5 år gammel var det ut og inn av verksted i hytt og pine og liten hjelp å få fra leverandøren: byttet den ene delen etter den andre, og hver gang opp til månedsvis uten vaskemaskin. Jeg fikk riktignok nytt etter å ha holdt masse helvete og trukket i dol-tråder og alle andre tråder - men det blir aldri mer ariston. Hm, da var det jammen bra at det ble Electrolux isteden. ;-D Var ute og så på Ariston, Bosch og Electrolux. :-) 0 Siter
Vaniljeprinsessen Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Skrevet 6. juni 2006 Har hatt en Ariston, ut og inne av verksted. Skal aldri ha det merket mer. AEG er one and only fra nå! Det ble Electrolux. Sikkert like bra da ja. :-) 0 Siter
Logitechmusa Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Hm, da var det jammen bra at det ble Electrolux isteden. ;-D Var ute og så på Ariston, Bosch og Electrolux. :-) Jeg vet om fire stykk som har hatt Electrolux vaskemaskiner, inklusive meg selv. Og en ting er i alle fall sikkert, servicemannen hadde gode dager innen vi tok til fornuft og bytta dem ut. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Fra vår ariston var 3,5 år gammel var det ut og inn av verksted i hytt og pine og liten hjelp å få fra leverandøren: byttet den ene delen etter den andre, og hver gang opp til månedsvis uten vaskemaskin. Jeg fikk riktignok nytt etter å ha holdt masse helvete og trukket i dol-tråder og alle andre tråder - men det blir aldri mer ariston. Det var rart, vår er 8 år gammel og har funket feilfritt hele tiden. 0 Siter
Vaniljeprinsessen Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Skrevet 6. juni 2006 Vår er også helt grei, men tar som nevnt litt tid. Grei eller ikke. Det endte opp med Electrolux. :-) 0 Siter
Vaniljeprinsessen Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Skrevet 6. juni 2006 Vi har Ariston vaskemaskin, den er helt grei. Det tar litt lang tid, en vanlig runde tar en og en halv time, men jeg vet ikke om dette er mer eller mindre enn en annen maskin. Etter å ha sett svarene fra de andre som måtte ha masse reparasjoner på Ariston, er jeg glad vi endte opp med Electrolux isteden. :-) 0 Siter
Logitechmusa Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Etter å ha sett svarene fra de andre som måtte ha masse reparasjoner på Ariston, er jeg glad vi endte opp med Electrolux isteden. :-) Hehe, er din Electrolux vaskemaskin som de Electrolux vaskemanskinene jeg kjenner til, så kommer du neppe til å smile lenge. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Vi hadde vår i mange år - ingen problemer 0 Siter
cecily Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Jeg er veldig fornøyd med min. Ikke noe å klage på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.