Gå til innhold

Erfaringer med Ariston (vaskemaskinmerke)

Anbefalte innlegg

Vaniljeprinsessen
Skrevet

Noen som vet noe om merket Ariston, vaskemaskin?

Så på en som skulle ha 1600 omdreininger, så bra ut men jeg har ikke hørt om den før. Klart den kan være super selv om det ikke er kjent merke som Bosch, AEG o.l.

For alt jeg vet er Ariston et kjent merke og...

Noen som vet?

:-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Princess Peach
Skrevet

Vi har Ariston vaskemaskin, den er helt grei. Det tar litt lang tid, en vanlig runde tar en og en halv time, men jeg vet ikke om dette er mer eller mindre enn en annen maskin. :)

Skrevet

Vår er også helt grei, men tar som nevnt litt tid.

Gjest neonora
Skrevet

Har hatt en Ariston, ut og inne av verksted. Skal aldri ha det merket mer. AEG er one and only fra nå!

Skrevet

Fra vår ariston var 3,5 år gammel var det ut og inn av verksted i hytt og pine og liten hjelp å få fra leverandøren: byttet den ene delen etter den andre, og hver gang opp til månedsvis uten vaskemaskin.

Jeg fikk riktignok nytt etter å ha holdt masse helvete og trukket i dol-tråder og alle andre tråder - men det blir aldri mer ariston.

Vaniljeprinsessen
Skrevet

Fra vår ariston var 3,5 år gammel var det ut og inn av verksted i hytt og pine og liten hjelp å få fra leverandøren: byttet den ene delen etter den andre, og hver gang opp til månedsvis uten vaskemaskin.

Jeg fikk riktignok nytt etter å ha holdt masse helvete og trukket i dol-tråder og alle andre tråder - men det blir aldri mer ariston.

Hm, da var det jammen bra at det ble Electrolux isteden. ;-D

Var ute og så på Ariston, Bosch og Electrolux. :-)

Vaniljeprinsessen
Skrevet

Har hatt en Ariston, ut og inne av verksted. Skal aldri ha det merket mer. AEG er one and only fra nå!

Det ble Electrolux. Sikkert like bra da ja. :-)

Logitechmusa
Skrevet

Hm, da var det jammen bra at det ble Electrolux isteden. ;-D

Var ute og så på Ariston, Bosch og Electrolux. :-)

Jeg vet om fire stykk som har hatt Electrolux vaskemaskiner, inklusive meg selv. Og en ting er i alle fall sikkert, servicemannen hadde gode dager innen vi tok til fornuft og bytta dem ut.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det var rart, vår er 8 år gammel og har funket feilfritt hele tiden.

Vaniljeprinsessen
Skrevet

Vår er også helt grei, men tar som nevnt litt tid.

Grei eller ikke. Det endte opp med Electrolux. :-)

Vaniljeprinsessen
Skrevet

Vi har Ariston vaskemaskin, den er helt grei. Det tar litt lang tid, en vanlig runde tar en og en halv time, men jeg vet ikke om dette er mer eller mindre enn en annen maskin. :)

Etter å ha sett svarene fra de andre som måtte ha masse reparasjoner på Ariston, er jeg glad vi endte opp med Electrolux isteden. :-)

Logitechmusa
Skrevet

Etter å ha sett svarene fra de andre som måtte ha masse reparasjoner på Ariston, er jeg glad vi endte opp med Electrolux isteden. :-)

Hehe, er din Electrolux vaskemaskin som de Electrolux vaskemanskinene jeg kjenner til, så kommer du neppe til å smile lenge.

Gjest Persille
Skrevet

Vi hadde vår i mange år - ingen problemer :)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min. Ikke noe å klage på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...