Gå til innhold

"Snill" mat for en ømfintlig mage?

Anbefalte innlegg

Gjest Trøbbel med magen
Skrevet

Jeg tåler ikke middag, magen slår seg vrang med smerter og diare.

Har vært slik i flere dager nå.

Hva kan jeg spise for og bedre dette?Eller ikke spise Og hvorfor kom dette helt plutselig? Noen som har gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Loff og cola er jo en klassiker. Ellers burde du nok holde deg unna melkeprodukter. Kanskje en tur til legen kunne vært greit også?

Gjest Trøbbel med magen
Skrevet

Loff og cola er jo en klassiker. Ellers burde du nok holde deg unna melkeprodukter. Kanskje en tur til legen kunne vært greit også?

Takk.Legen skal få ett besøk snart, men rekker ikke før i neste uke

Gjest trultemor26
Skrevet

Fiskeboller og ris og sånn da? Det pleide vi hvertfall å gi bikkjene når de var dårlige. :)

Gjest Trøbbel med magen
Skrevet

Fiskeboller og ris og sånn da? Det pleide vi hvertfall å gi bikkjene når de var dårlige. :)

Virker det på bikkjene sin mage, virker det kanskje på min også da ;)

Sabla irriterende og ikke kunne spise noe særlig iallefall.

Gjest sol etter regn
Skrevet

Virker det på bikkjene sin mage, virker det kanskje på min også da ;)

Sabla irriterende og ikke kunne spise noe særlig iallefall.

Det var det vi alltid ble servert (Fiskeboller i hvit saus) når vi var syke.. husker ikke om det var omgangssykelignende greier vi hadde da, men det er iallefall mild mat som glir lett ned. God bedring! =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...