Gå til innhold

FU.: Spiser dere rester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her spiser sambo alle rester til kvelds samme dag, så det med restemiddag har aldri vært et tema en gang :-)

Videoannonse
Annonse
Vaniljeprinsessen
Skrevet

Hehe, jeg glemte en gang et halvt kneippbrød i en plastpose på hybel'n da jeg dro hjem til jul...

...Da jeg dro tilbake igjen i januar lurte jeg en stund på hvem som hadde etterlatt en klump med sånn grønn greie man stikker blomster i (vet du hva jeg mener?) på kjøkkenbenken min, før den grusomme sannheten gikk opp for meg.

*urk*

;-)

*LOL LOL* !!

Vaniljeprinsessen
Skrevet

Som regel er det ikke mer igjen. Om det ikke er matvrak nok ved middagsbordet, så er hunden kjempeglad for noen godbiter. ;-D

Men om vi f eks steker masse kylling, så legger vi det gjerne i kjøleskapet og spiser det på kvelden, eller neste kveld. Med brød eller salat eller ris eller noe. :-)

Stort sett er det nok ikke mye rester igjen hos oss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...