Gå til innhold

Kvinnfolk betyr ulykke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om bord i båt.

Det samme gjør en ryggsekk, geitost og....

Noen som vet noe mer?

En ryggsekk med geitost på et kvinnfolk? IIIIK!

Greit å ha noe å skylde på når en går på grunn?

En påsto at redningsvest i båt betyr ulykke.

Videoannonse
Annonse
Gjest Princess Peach
Skrevet

Har hørt at det ikke er lov å snakke om hester i en ubåt. Vet ikke hvorfor, men. :)

Skrevet

Har hørt at det ikke er lov å snakke om hester i en ubåt. Vet ikke hvorfor, men. :)

Et kvinnfolk som har på seg en ryggsekk med geitost og snakker om hester! IIIIIK!

Jentungen1365380808
Skrevet

Hester og paraplyer betyr også ulykke om bord. Så den ultimate ulykken er vel et kvinnfolk med ryggsekk og paraply som rir på en hest...?

Skrevet

Hester og paraplyer betyr også ulykke om bord. Så den ultimate ulykken er vel et kvinnfolk med ryggsekk og paraply som rir på en hest...?

Det holdt visst å snakke om hester.

laguna1365380434
Skrevet

*lol* :-)

Men hvertfall en eller annen fugl..Er det albatross? Det er IKKE bra!

Skrevet

Skyte en albatross!

Kvinnfolk iført en ryggsekk med geitost snakker om hester og skyter en albatross! IIIIK!

laguna1365380434
Skrevet

Skyte en albatross!

Kvinnfolk iført en ryggsekk med geitost snakker om hester og skyter en albatross! IIIIK!

*lol* :-D

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Skyte en albatross!

Fælt så lettskremt du er, da...

;-)

Men du burde ikke pipe sånn. Vet du ikke at det betyr ulykke å plystre i kulissene?

Skrevet

Albatrossen er vel faktisk en lykkefugl.

Men stor ulykke rammer den sjømann som dreper en albatross.

Samuel Taylor Coleridge har skrevet et nydelig dikt om dette; "The Rime of the Ancient Mariner".

Iron Maiden satte toner til en digested versjon av diktet omlag 100 år etter at det ble skrevet - om tittelen lyder kjent for enkelte.

laguna1365380434
Skrevet

Samuel Taylor Coleridge har skrevet et nydelig dikt om dette; "The Rime of the Ancient Mariner".

Iron Maiden satte toner til en digested versjon av diktet omlag 100 år etter at det ble skrevet - om tittelen lyder kjent for enkelte.

Ah..Sånn var det..Fin i seg selv, men dum og skade..! :-) Litt som edderkoppen? den betyr det vel også ulykke å drepe men lykke å finne?

Men er det ikke en fug som ikke skal lande på båten i det hle tatt? Som er et skikkelig dårlig omen?

:-)

Skrevet

"Albatrossen er vel faktisk en lykkefugl."

De sier så.

Jeg har sett dem på redet med egg og med store unger. Sittet og sett på inntil en meters hold, de er SVÆRE. Jeg måtte få mye lykke for kolonien er på over 100.

Noen sier: "Se! Den viser meg stolt egget sitt!!" Jeg hadde ikke hjerte til å si at den bare snur det og gir blanke f i folk.

Skrevet

"Albatrossen er vel faktisk en lykkefugl."

De sier så.

Jeg har sett dem på redet med egg og med store unger. Sittet og sett på inntil en meters hold, de er SVÆRE. Jeg måtte få mye lykke for kolonien er på over 100.

Noen sier: "Se! Den viser meg stolt egget sitt!!" Jeg hadde ikke hjerte til å si at den bare snur det og gir blanke f i folk.

Tja - hvorvidt den bringer lykke eler ikke vet jeg ikke - kun hva som sies.

Så lenge den ikke flyr over ølglasset mitt når den skiter kan den bringe hva den vil av lykke eller ulykke for min del ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Tja - hvorvidt den bringer lykke eler ikke vet jeg ikke - kun hva som sies.

Så lenge den ikke flyr over ølglasset mitt når den skiter kan den bringe hva den vil av lykke eller ulykke for min del ;-)

*lol* nettopp - Det bør den lavære..Jeg fikk en sånn presang - rett i årets første halvliter - for ett år siden..Riktig nok av ei vanlig måke og ikke av noen albatross..Men det var ganske stor ulykke for det..;-)

Gjest Calóni
Skrevet

Paraplyer kan bety ulykke, ja. Derfor går et gammelt kinesisk ordtak som følgende:

"Hvis du har en paraply i rumpa, ikke åpne den."

Skrevet

Paraplyer kan bety ulykke, ja. Derfor går et gammelt kinesisk ordtak som følgende:

"Hvis du har en paraply i rumpa, ikke åpne den."

Da har jeg gitt rådet videre til alle jeg kjenner som har det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...