Gå til innhold

Har der tenkt over datoen?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Var det ikke noen som mener at verdn skal gå under i dag? Hvem var det igjen? 6-6 06 = 666 og the number of the beast og ting..

Men hva var greia igjen? Noen som husker konkret hva som skulle skje i dag og hvem som mente det?

Det var vel IKKE Nostradamus, men hvem?!

:-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

22

• Prozak

5

• ShitDiddelyDo

5

• keinstein

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Varg i Veum
Skrevet

Hehe tenkte på det nettopp, verden har ikke gått under, gitt :) 666 er vel tallet for Dyret i åpenbaringen, antikrist og alt det der. Måtte le litt av en artikkel i Aftenposten som listet opp mytene om dette, og så kom det på slutten; "og i tillegg er 6. juni Sveriges nasjonaldag..."

Skrevet

Antikrist skal komme en dag, og hans tall skal være 666.

Jeg har tatovert 666 i hodebunnen, og det er sjekketriks i satanistkretser.

Etter Johannes Åpenbaring (kristendommens svar på Muhammeds åpenbaringer):

"Og jeg så et annet dyr stige opp av jorden. Det hadde to horn som et lam, men talte som en drage.

12 All den makt det første dyret har, bruker det andre dyret i tjeneste for det første. Det får jorden og dem som bor der, til å tilbe det første dyret – det som hadde fått banesåret sitt leget.

13 Det gjør store tegn, det lar til og med ild fra himmelen fare ned på jorden, midt for øynene på folk.

14 Det forfører dem som bor på jorden, med tegnene det får gjøre i dyrets tjeneste. Og det sier til jordens folk at de skal lage et bilde til ære for dyret – det som var såret med sverd, men livnet til igjen.

15 Det fikk makt til å blåse liv i dyrets bilde, så det kunne tale, og til å få drept alle som ikke tilba dyrets bilde.

16 Det tvinger alle – små og store, rike og fattige, frie og slaver – til å ha et merke på sin høyre hånd eller på pannen.

17 Og ingen kan kjøpe eller selge noe uten å ha dette merket: dyrets navn eller det tall som svarer til navnet.

18 Her gjelder det å ha visdom. La den som har forstand, regne ut dyrets tall! For det er et menneskes tall, og tallet er 666."

Gjest Lucy Lou
Skrevet

Etter datoen skal jeg bli tante i dag :)

Ellers vet ikke jeg. Vet jo at tallene 666 er litt spesielle.

Er det ikke verdenspremiere på nyversjonen av "The Omen" i dag?

laguna1365380434
Skrevet

Hehe tenkte på det nettopp, verden har ikke gått under, gitt :) 666 er vel tallet for Dyret i åpenbaringen, antikrist og alt det der. Måtte le litt av en artikkel i Aftenposten som listet opp mytene om dette, og så kom det på slutten; "og i tillegg er 6. juni Sveriges nasjonaldag..."

*lol* :-D Jævlig morsomt.Dyret iåpenbringen, all verdens faenskap..Og Sveriges bursdag! Hehehe! :-)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

heh... Har vi ikke nok med å være redd for terrorister, må vi være redd for satanister, også??!!

;-)

Synes det er en evighet siden de herjet med kirkebrannene sine... Får håpe de lar kulturminnene i fred, da.

laguna1365380434
Skrevet

Antikrist skal komme en dag, og hans tall skal være 666.

Jeg har tatovert 666 i hodebunnen, og det er sjekketriks i satanistkretser.

Etter Johannes Åpenbaring (kristendommens svar på Muhammeds åpenbaringer):

"Og jeg så et annet dyr stige opp av jorden. Det hadde to horn som et lam, men talte som en drage.

12 All den makt det første dyret har, bruker det andre dyret i tjeneste for det første. Det får jorden og dem som bor der, til å tilbe det første dyret – det som hadde fått banesåret sitt leget.

13 Det gjør store tegn, det lar til og med ild fra himmelen fare ned på jorden, midt for øynene på folk.

14 Det forfører dem som bor på jorden, med tegnene det får gjøre i dyrets tjeneste. Og det sier til jordens folk at de skal lage et bilde til ære for dyret – det som var såret med sverd, men livnet til igjen.

15 Det fikk makt til å blåse liv i dyrets bilde, så det kunne tale, og til å få drept alle som ikke tilba dyrets bilde.

16 Det tvinger alle – små og store, rike og fattige, frie og slaver – til å ha et merke på sin høyre hånd eller på pannen.

17 Og ingen kan kjøpe eller selge noe uten å ha dette merket: dyrets navn eller det tall som svarer til navnet.

18 Her gjelder det å ha visdom. La den som har forstand, regne ut dyrets tall! For det er et menneskes tall, og tallet er 666."

Jammen dette er jo lett kryptisk og mystisk..Skulle alt dette skje i dag? ;-) Eller er dt bare tallet til dyret, sånn på pynt, nesten som et fornavn? ;-)

Forøvrig er det vel ikke tvil om at den godeste Johannes var en foregngsmann på LSD! Timothy Leary, gå og legg deg! ;-P

laguna1365380434
Skrevet

Aha! DET var det skumle som skulle skje! ;-)

Grattis som tante forresten! :-)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

spoooky...

*grøss*

(men sikkert litt kalkulert markedskynisme, også...)

laguna1365380434
Skrevet

heh... Har vi ikke nok med å være redd for terrorister, må vi være redd for satanister, også??!!

;-)

Synes det er en evighet siden de herjet med kirkebrannene sine... Får håpe de lar kulturminnene i fred, da.

Men sikkert ikke..Svis det ikke av stavkirke i dag så svis det ikke fler! ;-) Et par ærgjerrige satanister finnes det vel der ute! ;-P

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Men sikkert ikke..Svis det ikke av stavkirke i dag så svis det ikke fler! ;-) Et par ærgjerrige satanister finnes det vel der ute! ;-P

Kanskje vi burde stille oss på sidelinjen med sorte flagg og heie på dem.

Litt kjedelig med en 06.06.06 uten EN ENESTE kirkebrann!!!!

Nei, fyttikatta for en dårlig kamp...

Gjest Lucy Lou
Skrevet

Aha! DET var det skumle som skulle skje! ;-)

Grattis som tante forresten! :-)

hehe:) den mest skumle for meg jah*s*

ja gleder meg masse til å bli tante!

Gjest Lucy Lou
Skrevet

spoooky...

*grøss*

(men sikkert litt kalkulert markedskynisme, også...)

Ja ikke sant, det tror i alle fall jeg. Men jeg elsker jo grøssere da :D

laguna1365380434
Skrevet

Kanskje vi burde stille oss på sidelinjen med sorte flagg og heie på dem.

Litt kjedelig med en 06.06.06 uten EN ENESTE kirkebrann!!!!

Nei, fyttikatta for en dårlig kamp...

*LOLOL* Kanskje vi burde..;-P

Kom igjen Grishnak, laoss få litt real satanisme og stavkiskeaske..Errere PINGLER eller?! Lissom onde?!

Heh. Kunne vært noe! ;-P

Gjest PandaMiranda
Skrevet

*lol* :-D Jævlig morsomt.Dyret iåpenbringen, all verdens faenskap..Og Sveriges bursdag! Hehehe! :-)

"svenskefaen har ikke sans for musikk..."

knegg!

Skrevet

Verden har ikke gått under enda nei, men så er det 4 timer og 1 kvarter igjen av dagen enda da;o)

laguna1365380434
Skrevet

hehe:) den mest skumle for meg jah*s*

ja gleder meg masse til å bli tante!

Bra premireredato da, det får en si..;-)

Og håper tanteungen kommer snart da..Spennende! :-)

Skrevet

Jammen dette er jo lett kryptisk og mystisk..Skulle alt dette skje i dag? ;-) Eller er dt bare tallet til dyret, sånn på pynt, nesten som et fornavn? ;-)

Forøvrig er det vel ikke tvil om at den godeste Johannes var en foregngsmann på LSD! Timothy Leary, gå og legg deg! ;-P

Det må tolkes av allvitende prester.

laguna1365380434
Skrevet

"svenskefaen har ikke sans for musikk..."

knegg!

*lol* :-)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

*LOLOL* Kanskje vi burde..;-P

Kom igjen Grishnak, laoss få litt real satanisme og stavkiskeaske..Errere PINGLER eller?! Lissom onde?!

Heh. Kunne vært noe! ;-P

...men siden vi lever i en sekularisert tid der satanisme er redusert til diverse komiske innslag i grand prix, er det kanskje ikke så mye håp for deres slagkraft...

hi-hi!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...