Gå til innhold

Vil du Chatte på Ranglere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Lucy Lou
Skrevet

Mange Dolere er tilknyttet denne chatten, så det hadde vært kult om flere besøkte den.

Gjest Lucy Lou
Skrevet

Jeg er der. :)

FLOTT:) Sånn liker vi *S*

Skrevet

Mange Dolere er tilknyttet denne chatten, så det hadde vært kult om flere besøkte den.

Tror ikke det er meninga man skal legge den linken ut her... før skulle den i alle fall være litt hemmelig...

Skrevet

Tror ikke det er meninga man skal legge den linken ut her... før skulle den i alle fall være litt hemmelig...

Det er nok lenge siden. Den linken har vært lagt ut her en lang rekke ganger, ikke noe hemmelig over den lenger, såvidt jeg har forstått.

Skrevet

Det er nok lenge siden. Den linken har vært lagt ut her en lang rekke ganger, ikke noe hemmelig over den lenger, såvidt jeg har forstått.

jeg og:-) trivelig plass, men ikke noen hemmelighet lengre:-)

Skrevet

Neivel :) Det er vanvittig lenge siden jeg har vært der ikke også, når jeg tenker meg om :)

Nei, får vel få dagen i gang her... skal begynne å pakke, så det kan jo bli interessant :)

Skrevet

Neivel :) Det er vanvittig lenge siden jeg har vært der ikke også, når jeg tenker meg om :)

Nei, får vel få dagen i gang her... skal begynne å pakke, så det kan jo bli interessant :)

Pakke? Skal du på ferie?

Jeg har lyst til å begynne å pakke sjøl jeg, men det er litt vel tidlig, jeg drar om 10 dager... :)

Skrevet

Pakke? Skal du på ferie?

Jeg har lyst til å begynne å pakke sjøl jeg, men det er litt vel tidlig, jeg drar om 10 dager... :)

Neida, jeg skal flytte :)

Skal på ferie og ja, men må nesten vente til eksamen er ferdig... da venter Robbie i Gøteborg, og ei uke i Barcelona med ei venninne, før jeg flytter skikkelig. Verten jeg leier hos skal ha visning av leiligheten min etter hvert, og da er det litt greit at det er litt mindre ting og tang rundt omkring..

Skrevet

Neida, jeg skal flytte :)

Skal på ferie og ja, men må nesten vente til eksamen er ferdig... da venter Robbie i Gøteborg, og ei uke i Barcelona med ei venninne, før jeg flytter skikkelig. Verten jeg leier hos skal ha visning av leiligheten min etter hvert, og da er det litt greit at det er litt mindre ting og tang rundt omkring..

Aha! Lykke til med både pakking, reising og etter hvert flytting da. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...