Berlitz Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Skrevet 6. juni 2006 Jeg skal være storsinnet og la deg få 1, 50 for hver kvadrat du vasker. Skjønner hvor du får 30 store fra, din gjerrigknark. Oppsigelsen ligger i postkassa alt, ....hmfr... 0 Siter
NeaNoor Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Skjønner hvor du får 30 store fra, din gjerrigknark. Oppsigelsen ligger i postkassa alt, ....hmfr... Heh, det lønner seg å være litt grisk. Tar ikke tapet så tungt. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Høres ut som om vi tapte mot NeaNoor. Det er sikkert ledig jobb som gartner ;-) Vaskehjelp også. 0 Siter
lonelyP Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Hvis jeg får låne det gratis 4 uker hver sommer på livstid på selvvalgt tidspunkt skal jeg gjerne spytte i noen hundrelapper. Det inkluderer selvsagt lån av båt og bil som passer til huset. ) 0 Siter
mrxx Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Enig ;-) Men en kan alltids drømme litt.... Hadde vi ikke hatt drømmer så hadde livet blitt svært dårlig. Halve livet består av drømmer:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.