Gå til innhold

Fu:Hvem er du i FF?

Anbefalte innlegg

Skrevet

(Frustrerte fruer)

Hvem identifiserer du deg mest med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er Carlos! Hehe.

I utseendet eller lynnet?

Følger du forresten med, altå? Mannen min kom snikende opp i sofaen sist, og jeg kikket skrått på ham og spurte om han virkelig skulle se på. Han flira og sa at det faktisk var mye artig med serien, så han har nok kikka over skulderen min noen ganger.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er Carlos! Hehe.

Jeg synes det er noget skremmende at du i det hele tatt kjenner noen av karakterene godt nok til å si du identifiserer deg med dem, og lurer på om det ikke er på tide at du ramler ut av skapet og kjøper den sykkelbuksa nå. :)

Skrevet

Jeg synes det er noget skremmende at du i det hele tatt kjenner noen av karakterene godt nok til å si du identifiserer deg med dem, og lurer på om det ikke er på tide at du ramler ut av skapet og kjøper den sykkelbuksa nå. :)

Har du gitt serien en sjanse, da? Eller er du så forutinntatt at tittelen på programmet skremmer det vekk? ;-p

Men tror nok det er mest kvinnfolk som ser serien, ja....

Dagens utfordring: se en episode, og kom med uttalelser etter å ha sett den!

;-)

Skrevet

I utseendet eller lynnet?

Følger du forresten med, altå? Mannen min kom snikende opp i sofaen sist, og jeg kikket skrått på ham og spurte om han virkelig skulle se på. Han flira og sa at det faktisk var mye artig med serien, så han har nok kikka over skulderen min noen ganger.

Definitivt lynnet.

Kjempeserie!

Skrevet

Jeg er så trygg på min mandighet vøttu, at det koster meg ingenting å komme med sånne innrømmelser;-)

Skrevet

Definitivt lynnet.

Kjempeserie!

;-)

Skrevet

Definitivt lynnet.

Kjempeserie!

Vet du, det er faktisk sant:-)

Skrevet

Vet du, det er faktisk sant:-)

Hehe, I know . Og du er en fin blanding av Gabrielle og Susan;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har du gitt serien en sjanse, da? Eller er du så forutinntatt at tittelen på programmet skremmer det vekk? ;-p

;-)

Jeg har sett flere episoder. Det rulla og gikk til og med et par episoder bak meg i kveld.

Det er forferdelig greier. Ikke på et eneste område er serien vellaget, og skuespillerprestasjonene er så hinsides enhver fornuft at jeg mangler ord.

Skrevet

Jeg er så trygg på min mandighet vøttu, at det koster meg ingenting å komme med sånne innrømmelser;-)

At du frekventerer på et skvaldreforum for frustrerte hjemmeværende kjerringer sier jo sitt.

Skrevet

Jeg har sett flere episoder. Det rulla og gikk til og med et par episoder bak meg i kveld.

Det er forferdelig greier. Ikke på et eneste område er serien vellaget, og skuespillerprestasjonene er så hinsides enhver fornuft at jeg mangler ord.

Oj då, nei da er det ikke håp. ;-)

Skrevet

At du frekventerer på et skvaldreforum for frustrerte hjemmeværende kjerringer sier jo sitt.

Er du en av dem? Hjemmeværende, skravlete kjerringene, altså? ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Oj då, nei da er det ikke håp. ;-)

Nope. :)

Men i en verden hvor seriene bare blir bedre og bedre og ikke engang står tilbake for dyre filmproduksjoner hva kvalitet angår, finner jeg det bemerkelseserdig at det fortsatt produseres serier som det der, og det er rystende at folk faktisk ser på.

Men nå har vel Se og Hør et opplag på rundt millionen et par ganger i uka, så det er lenge siden folks smak sluttet å sjokkere meg.

Skrevet

Men i en verden hvor seriene bare blir bedre og bedre og ikke engang står tilbake for dyre filmproduksjoner hva kvalitet angår, finner jeg det bemerkelseserdig at det fortsatt produseres serier som det der, og det er rystende at folk faktisk ser på.

Men nå har vel Se og Hør et opplag på rundt millionen et par ganger i uka, så det er lenge siden folks smak sluttet å sjokkere meg.

Jeg for min del fyller heldigvis dagen min med kvalitativt god lesing på dol for å oppveie Se&Hør-påvirkningen ellers i samfunnet ;-))))

Skrevet

Hehe, I know . Og du er en fin blanding av Gabrielle og Susan;-)

Nemlig:-)

bugge -jenta
Skrevet

;-)

Jeg har sett en kvart episode, og det holdt for meg. Likte ikke noe med det jeg så.

Men det er greit vi er forskjellige.

Skrevet

SÅÅÅÅ enig med deg SDD! Dette er en drittserie- elendig laget, dårlige skuespillere og slitne poenger. Og jeg er kvinne. Nei, gi meg heller Six feet eller aller helst: Sopranos!!!

Gjest Personifica
Skrevet

Har ikke fått med meg en enste episode. Vet ikke hvorfor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...