Gå til innhold

Frustrerte fruer

Gjest Irritert over meg selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi får jo vite mere tidsnok,kommer jo to episoder neste uke også :)

Ekkelt det med de fingrene :(

Urk, ja, det med fingrene var virkelig ekkelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg velger å tro at Tom er uskyldig til det motsatte er bevist :-)

Gjest Snøhette
Skrevet

Hvor fant du dem?

*vil også se*

Ehem... Jeg vil jo nødig oppfordre til illegale aktiviteter på nettet, så jeg kan dessverre ikke si noe. Det var vel mer det at jeg ville si at episodene må være sendt i USA.

Gjest Lysglimt
Skrevet

Kommer det to episoder etter hverandre, samme som igår?

*håper*

Jepp!

He he,topp sant?

Men det er sesongens siste episoder.

Gjest Lysglimt
Skrevet

Urk, ja, det med fingrene var virkelig ekkelt.

Ja,hun der dama skulle fått hjelp,enten hun vil det eller ikke :)

Ekkelt...

Gjest Lysglimt
Skrevet

Pokker, jeg er bortreist neste tirsdag.

Hvis du har tv2 zebra kan du se der i kveld kvart over åtte,da kommer en episode :)

Skrevet

Ehem... Jeg vil jo nødig oppfordre til illegale aktiviteter på nettet, så jeg kan dessverre ikke si noe. Det var vel mer det at jeg ville si at episodene må være sendt i USA.

Hehe, ok :-)

Fikk lest handlingen på hjemmesiden, så da er det ikke så farlig.

Gjest togli
Skrevet

Jepp!

He he,topp sant?

Men det er sesongens siste episoder.

Jeg lever i nuet og prøver å ikke bekymre meg over krisen som oppstår når FF er over ;-)

Gjest Lysglimt
Skrevet

Jeg lever i nuet og prøver å ikke bekymre meg over krisen som oppstår når FF er over ;-)

He he,nei det er vel ingen krise i grunn :D

Vi overlever nok det også!

Skrevet

Hvis du har tv2 zebra kan du se der i kveld kvart over åtte,da kommer en episode :)

Men er ikke det en av de samme som vi så i går?

Skrevet

Nei, Zebra sender på forskudd.

Skrevet

Men i programmet på http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/tvguide/ står det episode 22. Var det ikke episodene 21 og 22 som ble vist i går?

Oj. Kanskje de har begynt rokkeringer her, nå da. Tidligere var det alltid neste ukes episode på TV2 som ble vist på Zebra-kanalen. Men jeg har vært innom og kikka, og det virker som om du har rett.

Det har vel gått litt i ball da, etter at de begynte med utgåtte episoder, doble episoder og fuglene vet hva. :-)

Og neste tirsdag er det hele over for denne sesongen ...

Gjest Lysglimt
Skrevet

Mulig det :)

Skrevet

Ja,hun der dama skulle fått hjelp,enten hun vil det eller ikke :)

Ekkelt...

Hun er rimelig psyko, ja.

Skrevet

Oj. Kanskje de har begynt rokkeringer her, nå da. Tidligere var det alltid neste ukes episode på TV2 som ble vist på Zebra-kanalen. Men jeg har vært innom og kikka, og det virker som om du har rett.

Det har vel gått litt i ball da, etter at de begynte med utgåtte episoder, doble episoder og fuglene vet hva. :-)

Og neste tirsdag er det hele over for denne sesongen ...

Ja, jeg får vel gjøre et lovbrudd og laste ned de to siste episodene fra nettet :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...