Gjest vertinnen Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Da jeg var ung og skulle stifte bo kjøpte vi alle hvitevarene på en plass og fikk ett ganske stort prisavslag..er det slik i dag også at en kan be om tilbud hos forsjellige forhandlere eller er det fleste varene "ferdig prutet" har noen vert borti dette den senere tiden..(Jeg skal innrede ett hus for utleie til firma). 0 Siter
Gyda Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Ja, jeg vet at det er ganske mye å hente på å få "pakkepris". Elkjøp gir f.eks. slike tilbud. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Jada, det gjorde jeg da jeg flyttet for snart 3 år siden. ) Kjøpte vaskemaskin, oppvaskmaskin, støvsuger og kjøleskap samtidig og klarte å krangle meg til en liten rabatt. De sier alltid at de ikke har mer å gå på, men det har de. ) 0 Siter
Reg@l Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Jeg fikk over 3000 i avslag da jeg kjøpte nye hvitevarer i fjor. Kjøpte da vaskemaskin, tørketrommel, kombiskap, micro og komfyr. Vet ikke om det kanskje stiller seg annerledes om du kjøper varer som alt er på tilbud. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.