Gå til innhold

er det noen som vet/ang kjøp av hvitevarer...

Anbefalte innlegg

Gjest vertinnen
Skrevet

Da jeg var ung og skulle stifte bo kjøpte vi alle hvitevarene på en plass og fikk ett ganske stort prisavslag..er det slik i dag også at en kan be om tilbud hos forsjellige forhandlere eller er det fleste varene "ferdig prutet" har noen vert borti dette den senere tiden..(Jeg skal innrede ett hus for utleie til firma).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg vet at det er ganske mye å hente på å få "pakkepris". Elkjøp gir f.eks. slike tilbud.

Skrevet

Jada, det gjorde jeg da jeg flyttet for snart 3 år siden. :o) Kjøpte vaskemaskin, oppvaskmaskin, støvsuger og kjøleskap samtidig og klarte å krangle meg til en liten rabatt. De sier alltid at de ikke har mer å gå på, men det har de. :o)

Skrevet

Jeg fikk over 3000 i avslag da jeg kjøpte nye hvitevarer i fjor. Kjøpte da vaskemaskin, tørketrommel, kombiskap, micro og komfyr. Vet ikke om det kanskje stiller seg annerledes om du kjøper varer som alt er på tilbud.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...