Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Settlers
Skrevet

Er helt enig i svaret du ga henne. Synes du var tøff som svarte det jeg, de aller fleste hadde vel kanskje sagt ja, fordi de ikke turte noe annet.

Men jeg lurer på en ting; hvordan reagerte venninnen din på svaret ditt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er helt enig i svaret du ga henne. Synes du var tøff som svarte det jeg, de aller fleste hadde vel kanskje sagt ja, fordi de ikke turte noe annet.

Men jeg lurer på en ting; hvordan reagerte venninnen din på svaret ditt?

Hun tok det faktisk pent, men ble først litt taus. Etterpå lo hun godt, for hun ser jo selv at det kanskje ikke er så smart å gifte seg på den måten. Men jeg vet ærlig talt ikke om det blir bryllup, tror de har fylt ut papirene sånn halvveis. Litt kaotiske forhold alt sammen, egentlig.

Jeg har aldri hørt om noen som har sagt nei til den jobben, så derfor fikk jeg litt dårlig samvittighet.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hun får som regel et sånt fiendtlig forhold til menn, jeg vet årsaken, men det er litt dumt å fortelle om det her.

For all del, ikke skriv noe som kan oute henne eller deg!

Ut i fra det du sier, så kan det være at brudgommen er helt ok.

Men når hun generelt har så dårlig forhold til menn, så var det nok best at hun fikk ordnet opp i det før hun gifter seg...

Gjest Settlers
Skrevet

Hun tok det faktisk pent, men ble først litt taus. Etterpå lo hun godt, for hun ser jo selv at det kanskje ikke er så smart å gifte seg på den måten. Men jeg vet ærlig talt ikke om det blir bryllup, tror de har fylt ut papirene sånn halvveis. Litt kaotiske forhold alt sammen, egentlig.

Jeg har aldri hørt om noen som har sagt nei til den jobben, så derfor fikk jeg litt dårlig samvittighet.

Bra hun tok det pent da ;-)

Jeg har heller aldri hørt om noen som har sagt nei til den jobben, derfor synes jeg det var utrolig tøft og ærlig av deg. Mange ville nok tenkt som deg, men gjort det likevel.

Tøff du! :-)

Skrevet

For all del, ikke skriv noe som kan oute henne eller deg!

Ut i fra det du sier, så kan det være at brudgommen er helt ok.

Men når hun generelt har så dårlig forhold til menn, så var det nok best at hun fikk ordnet opp i det før hun gifter seg...

Du har rett.. Han _kan_ faktisk være ok, men det beste er jo om de blir bedre kjent, og så kan jeg si ja til å være forlover når hun med hånden på hjertet sier at han er en flott mann.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...