Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er alltid spennende med nye produkter - og samvittigheten sier at man ikke er spesiell flink til å passe på huden sin - sånn til vanlig.

Hver gang kommer jeg hjem med masse nytt, og litt mindre penger - nå ble jeg ikke ruinert av disse produktene - men jeg ville jo ha ALT.

Vi satt 4 damer rundt et spisestuebord med kluter og speil og prøvde og prøvde :)

Jeg fikk kjøpt meg rens, fukt og en helt nydelig foundation som ikke så ut som sparkel :-)

Og en mascara.

De hadde også en håndserie som var helt fantastisk - hendene mine er myek som babyer i dag også.....men jeg kjøpte ikke den serien....jeg tror ikke jeg ville brukt den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

javel ok....

hehe - jeg avslutta litt brått :) Du vil vel høre resten og du? :D

Skrevet

Mary Kay?

JA! :-) og der kom reklamen....

Mary Poppins
Skrevet

Siden det var homeparty regner jeg med at det var Mary Kay produkter. De er absolutt bra ja, og prisen er heller ikke noe å klage over sammenliknet med andre merkeprodukter.

Skrevet

Siden det var homeparty regner jeg med at det var Mary Kay produkter. De er absolutt bra ja, og prisen er heller ikke noe å klage over sammenliknet med andre merkeprodukter.

:-) jeg hadde aldri hørt om de før - har jo vært på en del andre.

Skrevet

Den håndkremen har søstra mi kjøpt. Sønnen min bruker å mase om den når vi er der. Han sier han vil ha "silkehender" :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...