flisa Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Det er alltid spennende med nye produkter - og samvittigheten sier at man ikke er spesiell flink til å passe på huden sin - sånn til vanlig. Hver gang kommer jeg hjem med masse nytt, og litt mindre penger - nå ble jeg ikke ruinert av disse produktene - men jeg ville jo ha ALT. Vi satt 4 damer rundt et spisestuebord med kluter og speil og prøvde og prøvde Jeg fikk kjøpt meg rens, fukt og en helt nydelig foundation som ikke så ut som sparkel :-) Og en mascara. De hadde også en håndserie som var helt fantastisk - hendene mine er myek som babyer i dag også.....men jeg kjøpte ikke den serien....jeg tror ikke jeg ville brukt den. 0 Siter
flisa Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Skrevet 7. juni 2006 javel ok.... hehe - jeg avslutta litt brått Du vil vel høre resten og du? 0 Siter
flisa Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Skrevet 7. juni 2006 Mary Kay? JA! :-) og der kom reklamen.... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Siden det var homeparty regner jeg med at det var Mary Kay produkter. De er absolutt bra ja, og prisen er heller ikke noe å klage over sammenliknet med andre merkeprodukter. 0 Siter
flisa Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Skrevet 7. juni 2006 Siden det var homeparty regner jeg med at det var Mary Kay produkter. De er absolutt bra ja, og prisen er heller ikke noe å klage over sammenliknet med andre merkeprodukter. :-) jeg hadde aldri hørt om de før - har jo vært på en del andre. 0 Siter
TrineE Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Den håndkremen har søstra mi kjøpt. Sønnen min bruker å mase om den når vi er der. Han sier han vil ha "silkehender" ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.