Gjest Violsa Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 jaja ,, nå er jeg ikke så kvalm lenger , men har halsbrann eller sure oppstøt. Kunne dratt og kjøpt novalucid på apoteket men orker ikke. noen som vet om noe lurt jeg kan spise eller gjøre? 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Mandler hjelper meg mot halsbrann i allefall. Du kan iallefall forsøke. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Mandler hjelper meg mot halsbrann i allefall. Du kan iallefall forsøke. hehe , der kom vi til et nytt problem. MAtskapene mine bugner ikke akkurat av mandler eller andre ting. Så får vel ta en tur til apoteket :=) takk for tipset uansett 0 Siter
kaffepiken Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 En neve mandler, en banan, eller et glass melk? Moren min sverger til et lite glass sitronbrus når hun har sure oppstøt (merkelig!) 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Melk eller kanskje nyco hjelper på også. Hvertfall døyver det litt. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Har hør flere som sverger til "Love Hearts" (sånne snopehjerter med små sitater på), men ettersom jeg aldri har hatt halsbrann selv skal jeg ikke garantere for effekten :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.