Gå til innhold

Fy flate - spark designerene til MM

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=118766

Det er jo ikke pent på den lyse pene damen dette?

og se linkene nedover i artikkelen - med fæle bilder av antrekkene hennes!

hun bør gå i isfarger hun!

sånn:

http://www.royalsportal.de/images/forum/mettemarit.jpg

og

http://www.publicom.no/img/submeny/stor/mettemarit.gif

Hvorfor skal de sette på henne svære tunge saker i brunt og sort? - hun er jo ikke typen til det i det hele tatt!

Søker man på henne på google - så har hun jo svart på seg - neste på alle bilder!

http://images.google.no/images?q=mette+marit&svnum=10&hl=no&lr=&start=0&sa=N

Videoannonse
Annonse
Gjest abrahamsen
Skrevet

Mette Marit er ikke pen. Hun er helt normal. Syns jeg da...

Skrevet

Hun er jo pen -rene trekk - hun kan se vakker ut i de riktige klærne.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg er uenig med deg. Mette Marit er veldig pen.

Derimot er jeg enig med flisa i at hun ikke kler så godt mørke farger.

mariaflyfly
Skrevet

Helt enig. Hun er nydelig i lyseblått.

Mary Poppins
Skrevet

Ja der er jeg ganske så enig med deg. Hun ser helt forferdelig ut i mye av klærne hun går i og det skyldes dystre og ukledelige farger. Isblått som du nevner er hun derimot veldig flott i.. generelt alle lyse farger er hun pen i synes jeg.

Skrevet

MM er stilig uansett hun, klasse og stil som overgår de fleste!! Basta!

Gjest darkside
Skrevet

Enig! I tillegg MÅ noen snart gjøre noe med håret hennes. Det er greit når hun går med oppsatt hår, men med løst hengende hår er det direkte ukledelig. I tillegg fremheves da den lutende holdningen hennes. En SVEIS hadde gjort seg. Og så litt mindre skrikende klær...

Gjest neihvettuhva
Skrevet

Hun er fæl, du har dårlig smak. Basta! Pukkelrygg, helkjedelig frisyre som attpåtil dattera også har fått, og blek, fargesløs og mindre pen. Hun er så absolutt under gjennomsnittet uteendemesig.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Enig i at det er en markant forskjell der, ja... Det mørke antrekket ser absolutt ikke heldig ut. Men hun er nydelig i de to andre linkene du la ved under.

Men kan det være at det ser bedre ut i virkeligheten? Det hender at fotografier kan framheve ting på en feil måte.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Enig! I tillegg MÅ noen snart gjøre noe med håret hennes. Det er greit når hun går med oppsatt hår, men med løst hengende hår er det direkte ukledelig. I tillegg fremheves da den lutende holdningen hennes. En SVEIS hadde gjort seg. Og så litt mindre skrikende klær...

Jeg synes faktisk hun har nydelig hår. Synes hun er både naturlig og elegant. Både med oppsatt og utslått.

Gjest Escola
Skrevet

De smukke kler alt. Mette-Marit kunne iført seg en striesekk hun, og sett like bedårende ut!

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Hun er fæl, du har dårlig smak. Basta! Pukkelrygg, helkjedelig frisyre som attpåtil dattera også har fått, og blek, fargesløs og mindre pen. Hun er så absolutt under gjennomsnittet uteendemesig.

Å, hold an... Kanskje det er DU som har dårlig smak??

;-)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Ja der er jeg ganske så enig med deg. Hun ser helt forferdelig ut i mye av klærne hun går i og det skyldes dystre og ukledelige farger. Isblått som du nevner er hun derimot veldig flott i.. generelt alle lyse farger er hun pen i synes jeg.

Enig med deg. Hun kan være uheldig noen ganger, særlig når hun spjåker seg litt for mye ut. Men noen ganger er hun virkelig elegant.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Hun er jo pen -rene trekk - hun kan se vakker ut i de riktige klærne.

Faktisk ganske representativ, vil jeg si. Og en utstråling som får pressen til å gå amok.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja! Å, jeg får helt mark i magan av den ukledelige hår-gardina hennes. Hvis hun kunne GJORT noe med håret og brukt litt mer sminke, da hadde hun blitt fin!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Enig med deg, nanchang!

Snorkfrøken
Skrevet

Helt enig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...