Gå til innhold

Glamour

Anbefalte innlegg

Gjest periode-seer
Skrevet

Har Taylor gjenopstått???

Har hun tatt masse plastiske operasjoner???

Kjenner henne så vidt igjen, jo.....

Videoannonse
Annonse
Gjest Violsa
Skrevet

hehe , ja ser faktisk på det nå. Og det var ikke vellykket.

Hun ser jo grusom ut

er vel noe botox i leppene ihvertfall

Gjest Skapglamourseer
Skrevet

Oj! Døde ikke hun da? Har ikke sett på en stund. Fortell hvordan hun har kommet tilbake.

Gjest periode-seer
Skrevet

hehe , ja ser faktisk på det nå. Og det var ikke vellykket.

Hun ser jo grusom ut

er vel noe botox i leppene ihvertfall

Hun som VAR sååå pen.....

Skrevet

Nå måtte jeg slå på og sjekke også :-)

Kanskje det er sånn man blir seende ut når man står opp fra de døde??

*glise*

Noen som har fått med seg hvordan de forklarte tilbakekomsten? Jeg kjenner at jeg (svært motvillig) faktisk er litt nysgjerrig.... *flau*

;-)

Gjest Skap-Glamour
Skrevet

Ja, he he, hun er tilbake! Synes hun er kjempepen enda jeg, bare litt for store lepper! Hun hadde blitt reddet av prins Omar, som hun hadde vært sammen med før tror jeg. Han hadde sendt henne til "verdens beste spesialister" og laget en naturtro dukke til å ha i kisten! Helt utrolig! Dette er vel det værste stuntet de har laget noen gang tror jeg! Ridge hadde sett Taylor, og dro til kirkegården og åpnet kista for å se om han holdt på å bli gal! Og det lå altså denne dukken... Hva blir det neste!

Gjest periode-seer
Skrevet

Ja, he he, hun er tilbake! Synes hun er kjempepen enda jeg, bare litt for store lepper! Hun hadde blitt reddet av prins Omar, som hun hadde vært sammen med før tror jeg. Han hadde sendt henne til "verdens beste spesialister" og laget en naturtro dukke til å ha i kisten! Helt utrolig! Dette er vel det værste stuntet de har laget noen gang tror jeg! Ridge hadde sett Taylor, og dro til kirkegården og åpnet kista for å se om han holdt på å bli gal! Og det lå altså denne dukken... Hva blir det neste!

gosj, for en historie......-hvorfor er ikke mitt liv så innholdsrikt *himler med øynene*.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...