Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt høyt stoffskifte i 1 år nå, men nå er det nesten normalt. Gikk ned fra 68 til 53 kilo og nå veier jeg 62. Vekta går bare sakte men sikkert oppover uansett hva jeg gjør. Jeg vil gjerne stoppe vekta der jeg er nå.

Et problem er at jeg konstant føler meg mett. Om morgenen er magen min skikkelig oppblåst, samme som den er om kvelden. Vanligvis pleier magen å være mye mindre om morgenen, men min er ikke det nå. Føles som ingenting av maten fra igår er fordøyd. Noen som har forslag til hvordan jeg kan få fart i sakene? Burde jeg ta rensekur/avføringspiller e.l.?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lysglimt
Skrevet

Kjenner problemet...

Jeg bruker lakserolje,hjelper med det er ikke bra har jeg lest.

Ellers får du kjøpt noe på helsekosten som heter -frukt og fiber- Det er tyggeterninger.

Men da må du huske å drikke mye vann,jeg får alltid skikkelig vondt i magen av dem,men menge skryter av dem.

Skrevet

Kjenner problemet...

Jeg bruker lakserolje,hjelper med det er ikke bra har jeg lest.

Ellers får du kjøpt noe på helsekosten som heter -frukt og fiber- Det er tyggeterninger.

Men da må du huske å drikke mye vann,jeg får alltid skikkelig vondt i magen av dem,men menge skryter av dem.

Når jeg tenker meg om er det kanskje ikke oppblåst mage jeg har, men en mage som føles konstant mett. Føles mer som det er mat i magen enn luft. Kanskje derfor jeg har gått opp i vekt også i det siste. Men er ubehagelig å konstant føle seg mett og med stor mage.

Gjest Lysglimt
Skrevet

Når jeg tenker meg om er det kanskje ikke oppblåst mage jeg har, men en mage som føles konstant mett. Føles mer som det er mat i magen enn luft. Kanskje derfor jeg har gått opp i vekt også i det siste. Men er ubehagelig å konstant føle seg mett og med stor mage.

Klart det er ubehagelig..

Vet hvordan det er,tror det er treg fordøyelse,derfor jeg hiver innpå med lakserolje.

Så er det jo så mange som ikke tåler hvete..osv,kan være der det ligger også.

Men da må man jo legge om kostholdet helt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...