Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hører jo hele tiden at salt er så skadelig. Noen som kan fortelle meg hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mom33
Skrevet

Tusen takk:-)

Ser ut som om de to værste tingene er høyt blodtrykk og uttørking.

Den ene bivirkningen er akkurat den jeg er ute etter. Har nemlig lavt blodtrykk.

Lakris er også noe som gir høyere blodtrykk - også er det da mye bedre smak på det! ;-)

Skrevet

Lakris er også noe som gir høyere blodtrykk - også er det da mye bedre smak på det! ;-)

Joda, har hørt det. Tror det er saltet som gjør det her også. Men jeg er ikke så glad i lakris....

Skrevet

Tusen takk:-)

Ser ut som om de to værste tingene er høyt blodtrykk og uttørking.

Den ene bivirkningen er akkurat den jeg er ute etter. Har nemlig lavt blodtrykk.

Jeg tror du trenger å snakke med en lege om det der.

Skrevet

Jeg tror du trenger å snakke med en lege om det der.

Jeg har gjort det. Han hadde ingen andre gode råd enn å ta litt salt i vannet når jeg trener. (Det er da problemene er størst) Det smarker jo kjempegodt - saltvann *hark - host*

Men salte peanøtter virker også:-)

Men jeg har jo alltid hørt at salt er fy, så derfor søkte jeg litt mer info. Og det fikk jeg jo:-)

Skrevet

Jeg har gjort det. Han hadde ingen andre gode råd enn å ta litt salt i vannet når jeg trener. (Det er da problemene er størst) Det smarker jo kjempegodt - saltvann *hark - host*

Men salte peanøtter virker også:-)

Men jeg har jo alltid hørt at salt er fy, så derfor søkte jeg litt mer info. Og det fikk jeg jo:-)

AHA!

Er alltid litt engstelig for at folk skal begynnne å være lege selv.

Skrevet

AHA!

Er alltid litt engstelig for at folk skal begynnne å være lege selv.

Ja, det er nok ikke alltid fornuftig nei. Men som du ser tar jeg heller ikke det legen sier "for god fisk". Vil sjekke opp litt i tillegg.

Skrevet

Ja, det er nok ikke alltid fornuftig nei. Men som du ser tar jeg heller ikke det legen sier "for god fisk". Vil sjekke opp litt i tillegg.

Det er riktig innstilling. En kroppsdel hos meg utløste tre ulike svar fra leger og fysio.

Skrevet

Det er riktig innstilling. En kroppsdel hos meg utløste tre ulike svar fra leger og fysio.

Leger er ikke mer enn mennesker de heller. Om du sammenligner dem med håndtverkere så blir det litt enklere....noen er bra, og noen er dårlige. Så det er greit å sjekke litt:-)

Skrevet

Leger er ikke mer enn mennesker de heller. Om du sammenligner dem med håndtverkere så blir det litt enklere....noen er bra, og noen er dårlige. Så det er greit å sjekke litt:-)

Det renger du ikke fortelle meg. Min var både døv og blind. En melding rotet ahn bort og en hadde han liggende i 14 dager før han gjorde noe med det. Jeg byttet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...