Gjest en ektemann Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Har du forslag til sted i høyfjellet (Langfjella som metrologene sier) med fint turterreng, bra utkikksteder og mulighet til overnatting med noenlunde hotellstandard for ektepar. Nevn gjerne navn på hotell e.l. 0 Siter
Lisabeth Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Hvis jeg hadde nok penger ville jeg valgt et opphold på et av hotellene her: http://www.dehistoriske.no/default.asp 0 Siter
Hønemoren Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Turterrenget rundt Storefjell er bra, skikkelig høyfjellsterreng og flott utsikt. Meget bra hotell. Likte skiterrenget rundt Gaustablikk, men ikke vært der om sommeren. Har hørt det er bra hotell og utsikten fra Gaustatoppen er jo helt topp. Bergsjøtraktene ved Ål har et nydelig fjellterreng, et av de beste jeg har vært på. Er vel et par fjellstuer med bra standard deroppe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.