Gjest 060606 Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Hva synes dere om navnevalget fra "Omen"? Jeg tenker nei.... http://www.nesteklikk.no/20060607/98842.html 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Hmm, han får det nok festlig på skolen med det navnet og den fødedatoen. 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Litt sært, kanskje...? Kan godt skjønne at noen er veldig fascinert av en type film, og jeg kan til og med skjønne at noen gir katta si det navnet. Men spørs om ikke dama glemmer at det her er snakk om en unge...? 0 Siter
Velouria Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Jeg syns Damien er et kjempefint navn, helt uavhengig av filmen selvsagt. Og jeg ville helt klart ikke oppkalt ham etter barnet i filmen, synd at foreldrene er så dumme og går offentlig ut med at"hun holdt igjen, så han skulle bli født 6/6 og at han heter Damien etter han i Omen". Forøvrig er Damien gresk og betyr søt og harmløs. 0 Siter
Piraye Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Damien er et fint navn synes jeg. Ser ikke for meg at han kommer til å få noe pes nei.. 0 Siter
Gjest lite pent Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Damien forbinder jeg kun med en film "Omen". Så originalen for ørten år siden. Har aldri hørt navnet i annen forbindelse og grøsser derfor når det bli nevnt. 0 Siter
Gjest på film Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Damien forbinder jeg kun med en film "Omen". Så originalen for ørten år siden. Har aldri hørt navnet i annen forbindelse og grøsser derfor når det bli nevnt. En skrøpelig film. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Tja, hun var jo brite, og da er jo Damien et velklingende navnevalg uavhengig av fødselsdato. Tror ikke han vil bli mobbet for det jeg. Syns det er mye verre med et at nyttårsbarna her hjemme som ble hetende Thomas Millenium etter tusenårsskiftet.... ;-) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Jeg kjenner en som heter Damion, og han er da en grei kar. Dog er han født tidlig på 70-tallet.... 0 Siter
Gjest lite pent Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 En skrøpelig film. Det er så. Men nå var det navnet som ungen som skulle diskuteres. 0 Siter
Gjest på film Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Det er så. Men nå var det navnet som ungen som skulle diskuteres. Skitfilm! 0 Siter
Gyda Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Skitfilm! Neh - mener du det? En av de bedre grøsserne, spør du meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.