Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, han får det nok festlig på skolen med det navnet og den fødedatoen.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Litt sært, kanskje...?

Kan godt skjønne at noen er veldig fascinert av en type film, og jeg kan til og med skjønne at noen gir katta si det navnet.

Men spørs om ikke dama glemmer at det her er snakk om en unge...?

Skrevet

Jeg syns Damien er et kjempefint navn, helt uavhengig av filmen selvsagt. Og jeg ville helt klart ikke oppkalt ham etter barnet i filmen, synd at foreldrene er så dumme og går offentlig ut med at"hun holdt igjen, så han skulle bli født 6/6 og at han heter Damien etter han i Omen".

Forøvrig er Damien gresk og betyr søt og harmløs. :)

Skrevet

Damien er et fint navn synes jeg.

Ser ikke for meg at han kommer til å få noe pes nei..

Gjest lite pent
Skrevet

Damien forbinder jeg kun med en film "Omen". Så originalen for ørten år siden. Har aldri hørt navnet i annen forbindelse og grøsser derfor når det bli nevnt.

Gjest på film
Skrevet

Damien forbinder jeg kun med en film "Omen". Så originalen for ørten år siden. Har aldri hørt navnet i annen forbindelse og grøsser derfor når det bli nevnt.

En skrøpelig film.

Skrevet

Tja, hun var jo brite, og da er jo Damien et velklingende navnevalg uavhengig av fødselsdato. Tror ikke han vil bli mobbet for det jeg.

Syns det er mye verre med et at nyttårsbarna her hjemme som ble hetende Thomas Millenium etter tusenårsskiftet....

;-)

Skrevet

Jeg kjenner en som heter Damion, og han er da en grei kar. Dog er han født tidlig på 70-tallet....

Gjest lite pent
Skrevet

En skrøpelig film.

Det er så. Men nå var det navnet som ungen som skulle diskuteres.

Gjest på film
Skrevet

Det er så. Men nå var det navnet som ungen som skulle diskuteres.

Skitfilm!

Skrevet

Skitfilm!

Neh - mener du det?

En av de bedre grøsserne, spør du meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...