Gå til innhold

lønn Trondheim kommune og streik

Anbefalte innlegg

Gjest kansje du veit?
Skrevet

Hvordan blir det for oss som får lønn fra kommunen på mandag og det er bank streik?.Kansje vi får lønn tidligere?.

Videoannonse
Annonse
Gjest Debra irl
Skrevet

Jeg vet om fler i både Buskerud og Vestfold som utbetaler lønna fredag 9.

Så du bør sjekke med ditt lønningskontor om de gjør det også.

Skrevet

Trondheim kommune betaler ut lønna i morgen. :o) Det står på kommunens interne hjemmesider.

Gjest kansje du veit?
Skrevet

Trondheim kommune betaler ut lønna i morgen. :o) Det står på kommunens interne hjemmesider.

Nei,kødde du eller?.Det er jo bare helt supert.Da får jeg betalt flybillettene før streiken.Hvilken side gikk du inn på for å sjekke det?

Skrevet

Nei,kødde du eller?.Det er jo bare helt supert.Da får jeg betalt flybillettene før streiken.Hvilken side gikk du inn på for å sjekke det?

På kommunens interne nettsider.

Gjest kansje du veit?
Skrevet

På kommunens interne nettsider.

På Trondheim.kommune.no?.Fant ikke noe om lønn der

Skrevet

Gjelder det for andre steder også? F.eks Bergen?

Gjest bamse grekar
Skrevet

Gjelder det for andre steder også? F.eks Bergen?

Der får du lønna utevert i kaffe under streiken.

Gjest Gamle interna
Skrevet

På de interne nettsidene, de du kommer inn på når du logger deg på TK-nett.

Gjest Calóni
Skrevet

Oi. Så knall!!!! :D:D:D

Skrevet

På _intern_-sidene! Ikke de eksterne. De sidene du kun har tilgang til gjennom TK-nett på jobben.

Gjest kvæfjord
Skrevet

Hei du.

Måtte virkelig ringe til sentralbordet i min kommune og spørre om det samme!

Vi får også lønna utbetalt imorgen. :-)

Gjest Calóni
Skrevet

Fikk ingen lønn idag, jeg..:(

Skrevet

9. er ikke før i morgen.... Har du sjekket brillene og kalenderen? ;o)

Skrevet

Ooops! Skrev jeg virkelig at lønna kommer på torsdag? Ber om unnskyldning altså! Jeg er helt på bærtur for tiden og tenker kun Ikea, barnerom, Ikea, flytting, Ikea, pakking, Ikea, kjøkkenskap, visning, megler, fotograf, takstmann, Ikea.... :o)

Pengene kommer på fredag!

Gjest Calóni
Skrevet

Ooops! Skrev jeg virkelig at lønna kommer på torsdag? Ber om unnskyldning altså! Jeg er helt på bærtur for tiden og tenker kun Ikea, barnerom, Ikea, flytting, Ikea, pakking, Ikea, kjøkkenskap, visning, megler, fotograf, takstmann, Ikea.... :o)

Hihi, du skrev "i morgen", og jeg tenkte ikke lenger enn at "Lillemus har alltid rett" :P Men seff, hadde jeg tenkt meg om et sekund ekstra, så ville jeg jo også ha funnet ut at det ikke var fredag i dag. Lønn i morgen, med andre ord! :D

Gjest Calóni
Skrevet

Wuhu! Der var lønn og feriepenger inne på konto, ja! Lønningspils, anyone? :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...