Gjest kizi Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Har lagt ut leiligheten min for salg, den har stått i 2 uker nå. 2 visninger, og nesten ingen folk og ingen bud. For 1 mnd siden var det 2 like som gikk kanske fort. Er det dårlig tid å selge på eller? Har megler. 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Ikke ennå, men om en ukes tid har barnefamilier masse annet å tenke på. Så du bør kanskje vente til over skoleferien. 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Jeg har det på samme måte. Enda det er et lett strøk å selge i, pluss veldig fin leilighet. 0 Siter
Gjest hater visninger Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Jeg er på boligjakt og der jeg er på visning er alltid "alle andre". Ender alltid med en heftig budrunde som jeg ikke har muligheter til å alltid henge med på. Så hvis det roer seg snart, blir jeg veldig veldig glad!!!! 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Jeg er på boligjakt og der jeg er på visning er alltid "alle andre". Ender alltid med en heftig budrunde som jeg ikke har muligheter til å alltid henge med på. Så hvis det roer seg snart, blir jeg veldig veldig glad!!!! Kan du ikke komme hit og kjøpe min, da? 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Det er som regel han som foreslår hvor vi skal reise, og jeg synes det er gode forslag. Nå har jeg foreslått en sydentur da om et par år, så håper jeg får han med 0 Siter
soleil Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Vil tro det er lettere å få solgt boliger med hage og veranda på sommeren og desto vanskeligere å få solgt blokkleiligheter? 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Isj da. Jeg skal ha visning om et par uker så jeg håper ikke det er vanskelig å selge nå... Det er forøvrig masse til salgs her i borettslaget nå og de fyker bare få dager etter visning ser det ut til. 0 Siter
EllaJo Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Det er vel kanskje avhengig av hvor du bor. I min by går boliger unna som bare det. Ofte solgt etter første visning og godt over prisantydning. En vanlig enebolig går til ca 3 mill for tiden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.