Gå til innhold

Holder på å bli gal av naboen!

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Vi bor i rekkehus, og naboen var så j*vlig smart da han bygde på huset, at han bygde soverom til sønnen vegg i vegg med stua vår.

Det slår aldri feil, hver helg når de reiser bort så går det et par timer, og så DUNDRER det med musikk fra gutterommet, så lysestakene vibrerer på veggen her.

Det hadde vært greit hvis det var bare av og til, men det er hver eneste fredag! Har lyst til å slappe av en gang i blant også, så noen ganger koker det over og vi banker i veggen.

Det er jo ikke morsomt å ha det sånn, men vil jo ikke få et dårlig forhold til naboen heller. Jeg klikker snart.

Videoannonse
Annonse
Gjest Princess Peach
Skrevet

Tydelig at du er ei hurpe.

Ja, absolutt.

Gjest frittjofen
Skrevet

Ja, absolutt.

Hva er det da du maser om?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hva er det da du maser om?

Jeg vil ha fred fra bråket.

Gjest frittjofen
Skrevet

Slutt å gneldre, så gir det seg ettervert.

Skrevet

Har du prøvd å snakke med naboen?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Har du prøvd å snakke med naboen?

Ja, men det hjelper ikke. Her en dag presterte nabokjerringa å klage for at jeg spilte litt på piano også. Hadde lyst til å si noen saktens ord, men holdt kjeft.

Skrevet

Jeg tviler på at det hjelper å snakke med foreldrene. De fleste "normale" foreldre prøver å stoppe slikt men dessverre så er det de færreste ungdommer som gidder å høre på foreldrene sine når det gjelder slike ting.

Du er sikkert ikke så gammel at du har glemt din egen ungdom. Til og med jeg husker at mora og faren min var rasende når jeg spilte høy musikk.

Når mine store bodde hjemme så gjorde jeg en avtale med naboen vår at de skulle ta en prat med eldstemann om musikken og det hjalp etterat de hadde ringt på et par ganger og snakket med ham ute.

Jeg tror ikke det er direkte unormalt at ungdommer spiller høy musikk og at foreldrene ikke lenger har talerett :o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg tviler på at det hjelper å snakke med foreldrene. De fleste "normale" foreldre prøver å stoppe slikt men dessverre så er det de færreste ungdommer som gidder å høre på foreldrene sine når det gjelder slike ting.

Du er sikkert ikke så gammel at du har glemt din egen ungdom. Til og med jeg husker at mora og faren min var rasende når jeg spilte høy musikk.

Når mine store bodde hjemme så gjorde jeg en avtale med naboen vår at de skulle ta en prat med eldstemann om musikken og det hjalp etterat de hadde ringt på et par ganger og snakket med ham ute.

Jeg tror ikke det er direkte unormalt at ungdommer spiller høy musikk og at foreldrene ikke lenger har talerett :o)

Han er 25 år og bor fortsatt hjemme, så det burde gå an å snakke til ham på en fornuftig måte.

Jeg og skjønner at han vil spille musikk, og vi klager ikke hver gang han spiller. Noen ganger blir det bare nok, og da koker det over.

Han skal få lov til å spille musikk for meg, for all del, men det er da full vreng på stereoanlegget i timesvis.

Skrevet

Han er 25 år og bor fortsatt hjemme, så det burde gå an å snakke til ham på en fornuftig måte.

Jeg og skjønner at han vil spille musikk, og vi klager ikke hver gang han spiller. Noen ganger blir det bare nok, og da koker det over.

Han skal få lov til å spille musikk for meg, for all del, men det er da full vreng på stereoanlegget i timesvis.

Hehe, mine store har heldigvis flyttet hjemmenifra nå men jeg husker den tida eldstemann spilte så det ljomet i veggene.

Og hvis han er 25 så burde han skjønne at det er slitsomt for dere så ta en snakk med ham i steden for foreldrene. Jeg tror ikke de har så mye de skal ha sagt.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe, mine store har heldigvis flyttet hjemmenifra nå men jeg husker den tida eldstemann spilte så det ljomet i veggene.

Og hvis han er 25 så burde han skjønne at det er slitsomt for dere så ta en snakk med ham i steden for foreldrene. Jeg tror ikke de har så mye de skal ha sagt.

Nei, jeg tror ikke han er helt god i hodet heller. Lettere tilbakestående.

Skrevet

Har en slik nabo selv...

I fjor sommer reiste foreldrene bort i over 2 mnd og overlot hele huset til sønnen på 20. Hele huset var innvadert av kompisene hans (de bodde der omtrent), og det var full musikk og festing flere ganger i uka. De fikk tilkjørt drikke og mat av andre foreldre

Prøvde flere ganger å be de dempe seg, men til ingen nytte..

Foreldrene er av den typen som ikke bryr seg. De har hatt fester hvor foreldrene har vært hjemme, hvorav kommentaren var: ungdommen må jo få ha det litt gøy, Gøy ja når det er dundremusikk og roping ute til langt på natt.

Vet at andre naboer også har sett seg lei på festingen, de overser stort sett foreldrene når de møter de... Politiet har også vært tilkalt, men til liten nytte

Så jeg har vel ikke så mange rådene til deg....

Gjest Princess Peach
Skrevet

Har en slik nabo selv...

I fjor sommer reiste foreldrene bort i over 2 mnd og overlot hele huset til sønnen på 20. Hele huset var innvadert av kompisene hans (de bodde der omtrent), og det var full musikk og festing flere ganger i uka. De fikk tilkjørt drikke og mat av andre foreldre

Prøvde flere ganger å be de dempe seg, men til ingen nytte..

Foreldrene er av den typen som ikke bryr seg. De har hatt fester hvor foreldrene har vært hjemme, hvorav kommentaren var: ungdommen må jo få ha det litt gøy, Gøy ja når det er dundremusikk og roping ute til langt på natt.

Vet at andre naboer også har sett seg lei på festingen, de overser stort sett foreldrene når de møter de... Politiet har også vært tilkalt, men til liten nytte

Så jeg har vel ikke så mange rådene til deg....

Vi får danne De Gretne Naboers Forbund. :)

Gjest hælvettes nabo`n
Skrevet

Jeg tror du må ha truffet "spiker`n på hodet" eller rettere sagt "frittjofen" hjemme, når du skrev innlegget ditt.

Jeg har også slike naboer, men de snur døgnet. Vet da fa... hva de driver med for tida. Ommøblerer over soverommet mitt kl 0130 om natta. Tar ut kontakta på varmtvannstanken, og spør meg om jeg har varmt vann. For det har ikke de.

Sover halve dagen, og gressklipperen får stå i ro ute. De tok ikke borti den i fjor sommer, og det ser ikke ut som om de har tenkt å gjøre det i sommer heller. Noen skikkelige latinger. Gleder meg til å flytte snart.

Øh... lettere tilbakestående ja. Der sa du det jaggu.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg tror du må ha truffet "spiker`n på hodet" eller rettere sagt "frittjofen" hjemme, når du skrev innlegget ditt.

Jeg har også slike naboer, men de snur døgnet. Vet da fa... hva de driver med for tida. Ommøblerer over soverommet mitt kl 0130 om natta. Tar ut kontakta på varmtvannstanken, og spør meg om jeg har varmt vann. For det har ikke de.

Sover halve dagen, og gressklipperen får stå i ro ute. De tok ikke borti den i fjor sommer, og det ser ikke ut som om de har tenkt å gjøre det i sommer heller. Noen skikkelige latinger. Gleder meg til å flytte snart.

Øh... lettere tilbakestående ja. Der sa du det jaggu.

Hehe... Dine naboer er verre enn min. Det er bare musikkproblemet, så jeg har ikke så mye å klage over. Blir bare litt lei når jeg kan stille klokka etter dunkdunkmusikken. :)

Skrevet

Vi får danne De Gretne Naboers Forbund. :)

Ja, vi får gjøre det :)

Oppdaget nylig at naboen skal leie ut huset i ett år !!!! Håper det blir "skikkelige" folk som kommer :)

Skrevet

Nei, jeg tror ikke han er helt god i hodet heller. Lettere tilbakestående.

Da er det nok ikke enkelt for foreldrene å få ham til å skru ned lyden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, vi får gjøre det :)

Oppdaget nylig at naboen skal leie ut huset i ett år !!!! Håper det blir "skikkelige" folk som kommer :)

Jeg krysser fingrene for deg da. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Da er det nok ikke enkelt for foreldrene å få ham til å skru ned lyden

Nei, der tror jeg det er gjennomtrekk på loftet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...