Gå til innhold

Holder på å bli gal av naboen!

Anbefalte innlegg

den opprinnelige m&m
Skrevet

Ring over til gutten og klag. Hvis det ikke hjelper: Ring opp naboen på mobil hver gang sønnen bråker, så får de ringe hjem og få sønnen til å roe seg ned. Tipper de blir lei av å bli vekket nattestid av deres klager.

Videoannonse
Annonse
Gjest Princess Peach
Skrevet

Ring over til gutten og klag. Hvis det ikke hjelper: Ring opp naboen på mobil hver gang sønnen bråker, så får de ringe hjem og få sønnen til å roe seg ned. Tipper de blir lei av å bli vekket nattestid av deres klager.

Prøvde å ringe "gutten" (mann, er mer riktig å si), men han tok ikke telefonen. Ringte til foreldrene en gang, og da ble det stille, men neste helg var det på'n igjen.

ikke fast nick
Skrevet

Vi får danne De Gretne Naboers Forbund. :)

Prøv å få med naboene til han her:

http://www.dagbladet.no/kultur/2006/06/07/468285.html

Ellers så kan dere jo ta igjen med samme mynt? Spille musikk like høyt som naboen? Og ikke minst, spille en type musikk som naboen deres ikke utstår? Er det noen i huset deres som spiller selv, så kan de jo sette i gang en øvelse med høyttalere, få gjerne tak i noe forsterkeranlegg eller sånt, og spill i vei! Gjerne når naboen forsøker å sove.

Skrevet

Først hadde jeg snakket med gutten, så med foreldrene, så med politiet.

Hadde ikke noe hjulpet hadde jeg kvesset balltreet og knust anlegget hans.........

Skrevet

Ellers så kan dere jo ta igjen med samme mynt? Spille musikk like høyt som naboen? Og ikke minst, spille en type musikk som naboen deres ikke utstår? Er det noen i huset deres som spiller selv, så kan de jo sette i gang en øvelse med høyttalere, få gjerne tak i noe forsterkeranlegg eller sånt, og spill i vei! Gjerne når naboen forsøker å sove.

Joda, vi tar igjen tidlig på dagen. Å starte gressklipperen i 10 tiden er akkurat passe til å få ham rimelig forbannet.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det gikk en faen i meg en gang, og jeg begynte å støvsuge i stua kl 7 om morgenen. Det fikk jeg selvsagt høre igjen av mora til gutten litt senere. Tenkte jeg skulle spille piano hver gang han begynner med musikken sin, men det er ikke alltid jeg gidder det heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...