den opprinnelige m&m Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Ring over til gutten og klag. Hvis det ikke hjelper: Ring opp naboen på mobil hver gang sønnen bråker, så får de ringe hjem og få sønnen til å roe seg ned. Tipper de blir lei av å bli vekket nattestid av deres klager. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Ring over til gutten og klag. Hvis det ikke hjelper: Ring opp naboen på mobil hver gang sønnen bråker, så får de ringe hjem og få sønnen til å roe seg ned. Tipper de blir lei av å bli vekket nattestid av deres klager. Prøvde å ringe "gutten" (mann, er mer riktig å si), men han tok ikke telefonen. Ringte til foreldrene en gang, og da ble det stille, men neste helg var det på'n igjen. 0 Siter
ikke fast nick Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Vi får danne De Gretne Naboers Forbund. Prøv å få med naboene til han her: http://www.dagbladet.no/kultur/2006/06/07/468285.html Ellers så kan dere jo ta igjen med samme mynt? Spille musikk like høyt som naboen? Og ikke minst, spille en type musikk som naboen deres ikke utstår? Er det noen i huset deres som spiller selv, så kan de jo sette i gang en øvelse med høyttalere, få gjerne tak i noe forsterkeranlegg eller sånt, og spill i vei! Gjerne når naboen forsøker å sove. 0 Siter
mrxx Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Først hadde jeg snakket med gutten, så med foreldrene, så med politiet. Hadde ikke noe hjulpet hadde jeg kvesset balltreet og knust anlegget hans......... 0 Siter
EllaJo Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Prøv å få med naboene til han her: http://www.dagbladet.no/kultur/2006/06/07/468285.html Ellers så kan dere jo ta igjen med samme mynt? Spille musikk like høyt som naboen? Og ikke minst, spille en type musikk som naboen deres ikke utstår? Er det noen i huset deres som spiller selv, så kan de jo sette i gang en øvelse med høyttalere, få gjerne tak i noe forsterkeranlegg eller sånt, og spill i vei! Gjerne når naboen forsøker å sove. Joda, vi tar igjen tidlig på dagen. Å starte gressklipperen i 10 tiden er akkurat passe til å få ham rimelig forbannet. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Prøv å få med naboene til han her: http://www.dagbladet.no/kultur/2006/06/07/468285.html Ellers så kan dere jo ta igjen med samme mynt? Spille musikk like høyt som naboen? Og ikke minst, spille en type musikk som naboen deres ikke utstår? Er det noen i huset deres som spiller selv, så kan de jo sette i gang en øvelse med høyttalere, få gjerne tak i noe forsterkeranlegg eller sånt, og spill i vei! Gjerne når naboen forsøker å sove. Det gikk en faen i meg en gang, og jeg begynte å støvsuge i stua kl 7 om morgenen. Det fikk jeg selvsagt høre igjen av mora til gutten litt senere. Tenkte jeg skulle spille piano hver gang han begynner med musikken sin, men det er ikke alltid jeg gidder det heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.