Gå til innhold

tynnstrømpebukse

Anbefalte innlegg

Gjest må man ha det
Skrevet

Jeg skal i bryllup neste helg, bor i nord norge og vi har det ikke så varmt.

Saken er den at jeg hater å bruke tynnstrømpebukse, den rakner uansett i løpet av kvelden, syns derfor det er bortkastet penger.

Pleier alle dere pene damer alltid å ha det å i finere selskap, eller kan man gå uten nå om sommeren?

Videoannonse
Annonse
Mary Poppins
Skrevet

Neida gå uten du :) smør på litt selv bruningskrem eller ta deg et par runder i solarium slik at du får litt farge på leggene, kritthvite legger er ikke så pent.

Angelica :o)
Skrevet

Bruker å gå uten når jeg er brun ;)

Gjest må man ha det
Skrevet

Neida gå uten du :) smør på litt selv bruningskrem eller ta deg et par runder i solarium slik at du får litt farge på leggene, kritthvite legger er ikke så pent.

Ja, hadde jo tenkt å være brun og lekker, men har ikke tatt sol. Kan jo ta en torsdag, fredag og lørdag, men vet ikke hvor brun jeg blir av tre timer, må dessuten være litt forsiktig, så jeg ikke blir brent.

selvbruningskrem tørr jeg ikke bruke er redd for at det blir skjldete. Dessuten når jeg kjøper, så bruker jeg den bare engang, så blir den kastet året etter:)

Har du eller noen andre prøvd disse serviettene?

Skrevet

Ikke bruk selvbruningskrem, det blir ofte innmari lite pent dersom du ikke er vant med det. Prøv noe som heter airstocking. Det er en strømpebukse på boks. Den jevner ut fargen på bena og gjør dem pene...

Finnes i andre typer enn Airstocking!

Gjest må man ha det
Skrevet

Ikke bruk selvbruningskrem, det blir ofte innmari lite pent dersom du ikke er vant med det. Prøv noe som heter airstocking. Det er en strømpebukse på boks. Den jevner ut fargen på bena og gjør dem pene...

Hørtes genialt ut, hvor får man kjøpt det?

Gjest må man ha det
Skrevet

http://www.airstocking.no/index2.htm

Men da må man bestille

Skrevet

Hørtes genialt ut, hvor får man kjøpt det?

Jeg har kjøpt det i et parfymeri. Det finnes sikkert noe liknende av Airstocking i en butikk som selger den type ting. Og ja, det er nokså genialt. Forsvinner ikke med en vannskvett, men blir lett borte i dusjen.

Lykke til:)

Mary Poppins
Skrevet

Ja, hadde jo tenkt å være brun og lekker, men har ikke tatt sol. Kan jo ta en torsdag, fredag og lørdag, men vet ikke hvor brun jeg blir av tre timer, må dessuten være litt forsiktig, så jeg ikke blir brent.

selvbruningskrem tørr jeg ikke bruke er redd for at det blir skjldete. Dessuten når jeg kjøper, så bruker jeg den bare engang, så blir den kastet året etter:)

Har du eller noen andre prøvd disse serviettene?

Det er mange som synes serviettene er smarte, men personlig synes jeg ikke noe særlig om de for jeg synes faktisk det er lett å bli skjoldete av de. Jeg bruker en selvbruningsspray av merke Model (fåes kjøpt på esthetique) og den er superduper!! Det sjekke med den er at den kan vaskes av så om det skulle bli skjoldete er det bare å prøve på nytt :) I tillegg er det veldig fin skimmer i den så huden blir sååå fin :0)

Gjest togli
Skrevet

Personlig synes jeg det er penere uten nylonstrømper på denne tiden av året. Selvbruningskrem er toppers! Pass bare på at du skrubber huden godt to-tre dager før bryllupet. Smør selvbruningskremen i et tynt, tynt lag inn i huden. Unngå å smøre mye nederst på foten (lett for å bli skjoldete der). Gjenta smøringen en til to ganger hver dag.

Hvis du er lur så prøver du denne prosedyren en uke eller to før bryllupet. Da finner du ut om det blir pent på deg :-)

Gjest Kvinne-63
Skrevet

Jeg hater disse nylon-strømpene!

Jeg går helst uten,-og jeg er absolutt en kvinne med stor K.

Ikke noen dame,-men kvinne.

Dame for meg er for "damete"!

Gå som du vil selv,-du!

Hvis andre reagerer er det deres problem,-ikke ditt!

Du ER jo kvinne!

Skrevet

Det er mange som synes serviettene er smarte, men personlig synes jeg ikke noe særlig om de for jeg synes faktisk det er lett å bli skjoldete av de. Jeg bruker en selvbruningsspray av merke Model (fåes kjøpt på esthetique) og den er superduper!! Det sjekke med den er at den kan vaskes av så om det skulle bli skjoldete er det bare å prøve på nytt :) I tillegg er det veldig fin skimmer i den så huden blir sååå fin :0)

"det sjekke"?!! *he he*

hare1365380455
Skrevet

Ha på og ha med! (Jeg har alltid med en ekstra i veska.)

Vaniljeprinsessen
Skrevet

Går helst uten. Ihvertfall hvis jeg er brun.

Ellers har jeg en på og minst en ekstra med meg i vesken.

:-)

Vaniljeprinsessen
Skrevet

Dessuten får jeg noia av strømpebukser, så dersom jeg må ha noe på bruker jeg helst stay-ups. :-)

Mary Poppins
Skrevet

"det sjekke"?!! *he he*

jaja dere skjønner hva jeg mener ;)

Skrevet

jaja dere skjønner hva jeg mener ;)

*S* ittno probblem! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...