Gå til innhold

Pearl Jam

Anbefalte innlegg

Gjest Eddie Vedder
Skrevet

Dere som liker Pearl Jam, jeg vil gjerne ha tips av dere. Dere som ikke liker dem, trenger egentlig ikke svare. :-)

Jeg har bare Ten, og den er veldig bra, men har nå noen kroner ekstra og vil kjøpe et par skiver til. Dvs. to. Hvilke anbefales mest?

Videoannonse
Annonse
Gjest ChiengMai
Skrevet

Yield!

Så ville jeg gått for "Live. On two legs", som navnet sier, en liveutgivelse.

Gjest Eddie Vedder
Skrevet

Jeg liker No Code.

Takk! Har kjøpt "No Code" nå. Ganske annerledes, må jeg si. Krever nok noen gjennomlyttinger. Men "Off He Goes" og "Around The Bend" er nydelige låter, da..! Tror det var det de het.

Gjest Eddie Vedder
Skrevet

Yield!

Så ville jeg gått for "Live. On two legs", som navnet sier, en liveutgivelse.

Hei, og takk for tips. J eg kjøpte "No Code" og "Yield" i dag, etter tips fra dere. Har hørt på dem i hele kveld. Vedder er jo bare helt fantastisk. Jeg merker at begge albumene krever en del gjennomlytting, mer enn "Ten", men må si at "All Those Yesterdays" og "Low Light" er knallfine låter, også "In Hiding". Enig? Igjen, takk til både deg og citoyen.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hei, og takk for tips. J eg kjøpte "No Code" og "Yield" i dag, etter tips fra dere. Har hørt på dem i hele kveld. Vedder er jo bare helt fantastisk. Jeg merker at begge albumene krever en del gjennomlytting, mer enn "Ten", men må si at "All Those Yesterdays" og "Low Light" er knallfine låter, også "In Hiding". Enig? Igjen, takk til både deg og citoyen.

Jeg er nok en av de ukritiske Pearl Jam-fansene som liker det meste de har gitt ut. Om jeg må komme med en favoritt eller to må det bli "Black" og "Given To Fly". Og "Alive".

Skrevet

Jeg er nok en av de ukritiske Pearl Jam-fansene som liker det meste de har gitt ut. Om jeg må komme med en favoritt eller to må det bli "Black" og "Given To Fly". Og "Alive".

Yellow ledbetter!

Gjest Eddie Vedder
Skrevet

Yellow ledbetter!

Helt enig, Dark Pink, men den er jo ikke på noe offisielt album, bortsett fra Best of. I hvilken sammenheng har du hört den?

Skrevet

Helt enig, Dark Pink, men den er jo ikke på noe offisielt album, bortsett fra Best of. I hvilken sammenheng har du hört den?

Var en gammel flamme som hadde den på cd en gang i tiden, tror jeg, og så lasta jeg den ned =) Pokker så nydelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...