Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, rett og slett. hva skal jeg gjøre når jeg er to uker på storbyferie?

er ikke helt meg å finne en liten park å jogge i når jeg ikke kjenner byen... ønsker å holde musklene mine (og positive følelser om meg selv) ved like i ferien.

noen kjekke tips?

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Svømming. Meget god trening, og du slipper å pese med diverse treningsstudioer.

Det kan til og med gjøres etter et par øl på stranda.

Skrevet

Jeg er enig med flowy. I en storby er man ofte for å gå rundt og se - både på severdigheter og i butikker.

Gjør det! Gå mest mulig rundt i de to ukene, så skal du se at du holder både kondis og muskler vedlike.

Skrevet

Sex, sex og sex ;-)

it takes two, baby!

...

Skrevet

Gå! Ta ikke buss, taxi eller bane, men gå:)

:)

Skrevet

Jeg er enig med flowy. I en storby er man ofte for å gå rundt og se - både på severdigheter og i butikker.

Gjør det! Gå mest mulig rundt i de to ukene, så skal du se at du holder både kondis og muskler vedlike.

ja, jeg går, tro meg!;) men jeg føler bare ikke det er nok...

Skrevet

Svømming. Meget god trening, og du slipper å pese med diverse treningsstudioer.

Det kan til og med gjøres etter et par øl på stranda.

svømming er kjempebra, det er jeg enig i!! kjempekjekt også.

men jeg synes likevel det er vanskelig i et land der de ikke prater det samme språk som meg...vet ikke helt hvorfor.

Skrevet

Treningsstrikk

ja, kanskje det...godt for musklene, man blir ikke svett av det (en vaaarm sommerdag på hotellrommet) og det kan pakkes til bittelite blandt alle sommerkjolene mine ;)

Skrevet

Yoga eller svømming?

poweryoga/annen yoga er litt mye å sette seg inn i nesten rett før ferien, synes jeg...

Skrevet

Drop in på treningssenter?

litt vanskelig i et fremmedspråklig land når jeg aldri har vært på det i Norge. jeg tror ikke sånn treningsform passer meg. men takk likevel :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

svømming er kjempebra, det er jeg enig i!! kjempekjekt også.

men jeg synes likevel det er vanskelig i et land der de ikke prater det samme språk som meg...vet ikke helt hvorfor.

Hæ? Synker du i land hvor du ikke forstår språket? :)

Skrevet

ja, jeg går, tro meg!;) men jeg føler bare ikke det er nok...

Jo da. Det er mye god trim i lange spaserturer.

Skrevet

ja, kanskje det...godt for musklene, man blir ikke svett av det (en vaaarm sommerdag på hotellrommet) og det kan pakkes til bittelite blandt alle sommerkjolene mine ;)

På greteroede.no har de en nettbutikk hvor de også selger sammenleggbare rockeringer og annet lett treningsutstyr som passer fint på reisen.

Hm - hadde ikke tenkt på det, men kanskje jeg skulle ta med egen treningsstrikk i ferien. Ellers satser jeg på lange turer, hvis det da ikke blir ALTFOR varmt. Har i alle fall kjøpt meg gode Spotec sandaler som bør være gunstige å gå turer i. :-)

Skrevet

Hæ? Synker du i land hvor du ikke forstår språket? :)

jeppers, men de fleste prater jo litt engelsk.

nei, jeg får prøve å kjøpe noen utav disse herre kvinnfolkbladene med alle disse vidunderkurene;

"rumpespesial"

"sprettrumpe på ti dager"

"hvordan kvitte seg med 5 kilo før fellesferien"

det står jo overalt! alle blad har jo det på forsiden!

velvel

Skrevet

Jo da. Det er mye god trim i lange spaserturer.

ja det er jeg enig i. det blir mye av det i flotte byer :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...