kvinnen20 Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 ja, rett og slett. hva skal jeg gjøre når jeg er to uker på storbyferie? er ikke helt meg å finne en liten park å jogge i når jeg ikke kjenner byen... ønsker å holde musklene mine (og positive følelser om meg selv) ved like i ferien. noen kjekke tips? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Svømming. Meget god trening, og du slipper å pese med diverse treningsstudioer. Det kan til og med gjøres etter et par øl på stranda. 0 Siter
Gyda Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Jeg er enig med flowy. I en storby er man ofte for å gå rundt og se - både på severdigheter og i butikker. Gjør det! Gå mest mulig rundt i de to ukene, så skal du se at du holder både kondis og muskler vedlike. 0 Siter
kvinnen20 Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Skrevet 9. juni 2006 Sex, sex og sex ;-) it takes two, baby! ... 0 Siter
kvinnen20 Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Skrevet 9. juni 2006 Gå! Ta ikke buss, taxi eller bane, men gå 0 Siter
kvinnen20 Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Skrevet 9. juni 2006 Jeg er enig med flowy. I en storby er man ofte for å gå rundt og se - både på severdigheter og i butikker. Gjør det! Gå mest mulig rundt i de to ukene, så skal du se at du holder både kondis og muskler vedlike. ja, jeg går, tro meg! men jeg føler bare ikke det er nok... 0 Siter
kvinnen20 Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Skrevet 9. juni 2006 Svømming. Meget god trening, og du slipper å pese med diverse treningsstudioer. Det kan til og med gjøres etter et par øl på stranda. svømming er kjempebra, det er jeg enig i!! kjempekjekt også. men jeg synes likevel det er vanskelig i et land der de ikke prater det samme språk som meg...vet ikke helt hvorfor. 0 Siter
kvinnen20 Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Skrevet 9. juni 2006 Treningsstrikk ja, kanskje det...godt for musklene, man blir ikke svett av det (en vaaarm sommerdag på hotellrommet) og det kan pakkes til bittelite blandt alle sommerkjolene mine 0 Siter
kvinnen20 Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Skrevet 9. juni 2006 Yoga eller svømming? poweryoga/annen yoga er litt mye å sette seg inn i nesten rett før ferien, synes jeg... 0 Siter
kvinnen20 Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Skrevet 9. juni 2006 Drop in på treningssenter? litt vanskelig i et fremmedspråklig land når jeg aldri har vært på det i Norge. jeg tror ikke sånn treningsform passer meg. men takk likevel 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 svømming er kjempebra, det er jeg enig i!! kjempekjekt også. men jeg synes likevel det er vanskelig i et land der de ikke prater det samme språk som meg...vet ikke helt hvorfor. Hæ? Synker du i land hvor du ikke forstår språket? 0 Siter
Gyda Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 ja, jeg går, tro meg! men jeg føler bare ikke det er nok... Jo da. Det er mye god trim i lange spaserturer. 0 Siter
Gemini Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 ja, kanskje det...godt for musklene, man blir ikke svett av det (en vaaarm sommerdag på hotellrommet) og det kan pakkes til bittelite blandt alle sommerkjolene mine På greteroede.no har de en nettbutikk hvor de også selger sammenleggbare rockeringer og annet lett treningsutstyr som passer fint på reisen. Hm - hadde ikke tenkt på det, men kanskje jeg skulle ta med egen treningsstrikk i ferien. Ellers satser jeg på lange turer, hvis det da ikke blir ALTFOR varmt. Har i alle fall kjøpt meg gode Spotec sandaler som bør være gunstige å gå turer i. :-) 0 Siter
kvinnen20 Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Skrevet 10. juni 2006 Hæ? Synker du i land hvor du ikke forstår språket? jeppers, men de fleste prater jo litt engelsk. nei, jeg får prøve å kjøpe noen utav disse herre kvinnfolkbladene med alle disse vidunderkurene; "rumpespesial" "sprettrumpe på ti dager" "hvordan kvitte seg med 5 kilo før fellesferien" det står jo overalt! alle blad har jo det på forsiden! velvel 0 Siter
kvinnen20 Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Skrevet 10. juni 2006 Jo da. Det er mye god trim i lange spaserturer. ja det er jeg enig i. det blir mye av det i flotte byer 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.